|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Birkmose ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|
Hey
Jeg er lidt ude på dybt vand her - jeg er ikke netværks ekspert. MEN jeg vil bestemt mene at man godt kan sætte en switch på efter WET 54G enheden. F.eks. en 5 eller 8 ports switch alt efter behov. Men jeg ved det ikke. Har i tålmodighed til i morgen vil jeg gerne efterprøve det. Jeg har en switch liggende som jeg kunne prøve med. |
||
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Det vil der normalt ikke være noget galt i at gøre. |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Bissus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2009 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Hej alle, Jeg roder en del med trådløse netværk og kan klart anbefale nedenstående (billige) løsning: Få fat i en brugt eller billig Linksys WRT54G. Jeg har set dem ned til ca 350 kr på nettet. Derefter besøg WWW.DD-WRT.COM og hent deres Linux baserede firmware. Brug vejledningen som er fantastisk let. (Min anbefaling er at hente seneste level af deres 23.x version for nedenstående konfig) Herefter optræder den ellers lamme Linksys som nyfødt og kan bl.a. fungere som WiFi Client - dermed kan du blot sætte et kabel mellem port 1-4 og din BD og pist du er på. Også andre enheder kan bruge en af de andre 3 porte. Det bliver jo mere og mere almindeligt at finde Eth stik på AV udstyr. Go' fornøjelse :-) PS: Er der brug for 802.11N support, kig på ovenstående link for at se hvilken HW er understøttet før du køber. Hvis du senere øns
|
||
![]() |
||
Bissus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2009 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Eneste problem her er enhedens evne til at formidle DHCP til mere end én enhed på switchen. Hvis der sættes flere bagved, ender man normalt op med at skulle sætte IP adresser mv manuelt op på disse. Se mit forslag andetsteds - det er billigere end Gameadapter + Switch :-) |
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
|
Ja, dette er blot en løsning hvor du sætter én enhed nær din switch og en anden nær fjernsynet/AV enhederne. 220v netttet fungerer som transport. Begrænsningen er blot at du skal sidde på samme fase for at det fungerer. Lydt dyrt efter min mening ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |