recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs buttkicker Hjælp!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløs buttkicker Hjælp!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mor4thi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mor4thi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs buttkicker Hjælp!
    Sendt: 28-Februar-2021 kl. 16:11
Hej jeg håber der er en venlig sjæl som der kan hjælpe mig, jeg har i længere tid søgt efter en trådløs buttkicker uden held, umiddelbart ser det ud til af de få der er på markedet er gået ud af produktion?

Jeg faldt over den her, men den er selvfølgelig udgået. 

Er der nogen som der kender et sted hvor man kan købe dem? Søger en i den billige ende, ikke dem som der koster 5000kr+ ;-)

Hvis der var nogen til 1500-2000kr vil det være perfekt, eller endnu bedre, den skal bruges til en 5 mands sofa.


Redigeret af mor4thi - 28-Februar-2021 kl. 16:12
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2021 kl. 01:30
Jeg har valgt er gå med Earthquake audio, osse fordi det var svært at finde..
Du kan evt starte med en mini og opgradere til 2 hvis det ikke rækker..





Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
mor4thi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mor4thi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2021 kl. 17:27
ok den må give noget smæk vil jeg gætte på :D hvad med forstærker til den, hvad bruger du der? der er jeg nemlig på udkig efter noget der er så billigt så muligt, og så skal det være trådløs, men jeg har ingen ide om hvad de kræver af kræfter til sådan nogle banditter : / 
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2021 kl. 20:27
Jeg havde et budget på 5k, den jeg har klare hele huset Big smile derfor anbefaler jeg den lille. Trådløs har jeg ikke styr på, men der skal fordeler stik til forstærkeren, hvis du ikke har 2 udgange..
Jeg fandt xj 300st på dba til 1600 kr og den kan klare 2 mini eller en stor, syntes den er nem at indstille med crossover mm. Jeg kan godt lide at den ikke er igang ved alle effekter f.eks skud osv.



Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
mor4thi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mor4thi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2021 kl. 21:00
Fedt :D jeg havde nu håbet på at jeg kunne finde et komplet sæt til 2000 - 2500kr ish, men det kan jeg måske godt skyde en hvid pil efter? ;D
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu