recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs desktop til PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløs desktop til PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KongKurs Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Juni-2008
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs desktop til PS3
    Sendt: 15-Juli-2008 kl. 12:12
Er der nogen der har erfaring med keyboard og mus til PS3 til en billig penge, der evt samtidig kan benyttes til online spil, fx som Warhawk o.lign.?
De samlede løsninger jeg har fundet på gamebits koster over 800kr, og har en masse avancerede muligheder for følsomhedsinstillinger mm., men er dette virkelig nødvendigt?
Til top
jrued Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juni-2008
Sted: Kbh K, Denmark
Status: Offline
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2008 kl. 12:31

hmm umiddelbart ja det gør det! man kan købe en dims til ps3 så du kan sætte keyboard til og bestemme hvilke controller knapper er hvilke taster. det er nok den du har kigget på. det er den eneste mulighed jeg kender så du kan komme til at spille med "wasd" tasterne på keyboard!

hht mus vil du aldrig kunne få en pc oplevelse ud af det. f. eks. hvis du tog din almindelig controller i warhawk og tog den analog du sigter med (højre) og satte den i sin yderste position i en vilkårlig retning. så er det maks hastigheden dvs. ligemeget hvor hurtigt du flyttede musen ville hastigheden ikke kunne komme over den

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu