|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Morten88 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 27-November-2005 kl. 01:55 |
Hej! Jeg har nu gennesøgt hele nettet for at få svar på mit spørgsmål, men synes ikke jeg findet noget, så nu prøver jeg her! Jeg har et plasma-fjernsyn, som jeg gerne vil have op på væggen at hænge, og vil derfor meget gerne slippe for scart-stik til DVD'en og video'en, og tænkte på at købe et Philips Trådløst TV-link, men kom så til at læse produktbeskrivelsen, og heri lyder det, for mig, som om man kun kan bruge denne til at sende signaler mellem flere fjernsyn. Men jeg har ikke brug for at få sendt signaler til flere fjernsyn, men kun ét. Mit spørgsmål er så: kan dette TV-link bruges til at koble min DVD og video til fjernsynet trådløst, og IKKE sende signalet på andre fjernsyn end dette ene? Det er kun for at slippe for ledningerne, at jeg vil have det. På fornånd mange tak! |
|
![]() |
|
Morten88 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Okay. Men jeg vil gerne have sådan at jeg kan få koblet BÅDE DVD'en og video'en til, trådløst, sådan at de vil kunne fungere på samme tid begge to. Redigeret af Morten88 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det var også meget dumt formuleret det der! På forhånd mange tak! |
|
![]() |
|
erimads ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Hej. Ta et kik på denne har både omskifter for 4 enheder og trådløs link. http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=SLV 5400/00&scy=DK&slg=da MVH. Erik. |
|
![]() |
|
![]() |
Okay! Mange tak for hjælpen og veligheden! |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() |
En god ide kan også være at hænge plasma'et på en træplade du lige klodser op på måske 2-3 cm tykke klodser. .
På denne måde kan du borde hul og lave kabelføringen BAG træpladen, og altså ikke have synlige kabler til at hænge. For med den Philips trådløs ting vil du jo stadig skulle have noget hængende ud af skærmen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |