recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs Ethernet tilslutning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløs Ethernet tilslutning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jazoo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs Ethernet tilslutning
    Sendt: 15-Juli-2010 kl. 09:01
Jeg påtænker at købe en ny receiver med ethernet opkobling og har i forvejen en Bluray afspiller med samme. Jeg har i forvejen trådløst netværk i huset via en router og kunne godt tænke mig at disse 2 apparater også kunne koble sig trådløst på. Hvordan gøres dette bedst og billigst ?
Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2007
Point: 747
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 12:51
Google: wireless bridge

Her er et eksempel til 600,-:
Til top
LeBlodia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juni-2008
Point: 341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 13:37
Alternativt så køb et Powerline sæt og brug den elektriske installation i din bolig, det kræver bare at din router også har LAN porte. Der findes mange forskellige sæt som f.eks dette: http://www.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=495008 som koster 684,- kr. hos eksempelvis Getmore: http://www.getmore.dk/detalje-side.aspx?ProductGuid=F5D4076CR

Belkin sættet kræver dog så vidt jeg lige kan se at du også smider en switch på og så skal man være opmærksom på at sender og modtager skal sidde på samme fase.
Til top
jazoo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Juni-2005
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 15:03
Tak for svar, så ved hvad det kaldes det jeg leder efterSmile 
Jeg fandt også denne som har flere indgange hvis man har mere end en wireless udfordret hifi-maskine med ethernet.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu