recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs forbindelse... Hvordan???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløs forbindelse... Hvordan???

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs forbindelse... Hvordan???
    Sendt: 28-December-2008 kl. 23:56
Hej Alle

Jeg leder efter en mulighed for at afspille musik trådløst på mit anlæg...

Jeg har allerede en Popcorn A-110, men dens egenskaber mht. afspilning af musik er virkelig ringe...

Jeg søger muligheden for at sætte musiknumre i "kø" og browse rundt i musikmapperne for at tilføje musiknumre til "køen" eller playlist om man vil...

Altså på en måde ligesom Winamp fungerer...

Jeg har en bærbar med WLAN og Bluetooth, så hvis man på en måde kunne få det til at spille sammen så man styrer det hele fra den bærbare fra Winamp, hvor musikken ligger et centralt sted på mit netværk, og så musikken bliver afspillet på min Denon AVR-4308 så ville det være fedt...

Min Denon-4308 har indbygget WLAN og kan streame musik fra netværket, men der er desværre heller ikke mulighed for at oprette playlists osv...

Jeg ved godt der findes løsninger som Squeezeboks og Sonos, men jeg ville gerne undgå mere gejl i hjemmet...

Findes der ikke en eller anden enhed til at koble til min receiver som via bluetooth eller WLAN kan afspille lyden fra min bærbare direkte?
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2008 kl. 00:06
Du skal da bare have en Airport Express med Airtunes indbygget og så
iTunes installeret på din bærbar.

Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2008 kl. 10:08
Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

Du skal da bare have en Airport Express med Airtunes indbygget og så
iTunes installeret på din bærbar.

Tak for svaret... Hvad koster det, og har du link til en dansk test så jeg kan læse lidt om det... Gerne med screens af softwaren.

EDIT: Nå men jeg fandt den til 673,- og en kort dansk anmeldelse af den, men synes det er træls det kun er musik fra iTunes der kan afspilles gennem basen, hvilket de også er utilfredse med i anmeldelsen... Måske er det rettet sidenhen???

Hvad med en enhed i stil med denne, vil den ikke virke bedre... Den burde jo fange al lyd via bluetooth... Den skal vel bare kobles til receiveren, og når man så har oprettet forbindelse via bluetooth... Voila!

Redigeret af Exxtreme - 29-December-2008 kl. 10:21
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2008 kl. 10:24

Kan du ikke dele din MP3 via Microsoft Mediplayer på din pc??

Så kan du lave play lister i media Player som du så kan afspille.

Det virker på mit Sony TV, så jeg ville da også mene at det virker på Denon receiver.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu