|
Trådløs forbindelse mellem airport express og Teac |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Loweyes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-August-2012 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2012 kl. 18:58 |
Hej.
Efter at ha talt både en time med forhandleren og Appel support, er jeg ved at gå op i limningen. Mit problem er: Idag netop hjemvendt med afspiller Teac cr - h700-s som har trådløs funktion osv, afprøvede den i forretningen. Sætter den til meeenn den kan ikke finde mit trådløse netværk... Ja, jeg har prøvet at slukke og tænde... Så spørgsmålet er hvad gør jeg nu??? Er der nogen der kan hjælpe mig? Skal jeg finde en ny router eller ??? Mange tak på forhånd |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde sidste sommer noget af aamme problem med min svogers router og min tabet, når routeren stod på auto kanal valg kunne min tablet ikke finde den, men skiftede jeg routeren til en hviken som helst fast kanal virkede det
Måske du skulle prøve det samme |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |