recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs forbindelse mellem airport express og Teac
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløs forbindelse mellem airport express og Teac

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Loweyes Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-August-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Loweyes Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs forbindelse mellem airport express og Teac
    Sendt: 02-August-2012 kl. 18:58
Hej.

Efter at ha talt både en time med forhandleren og Appel support, er jeg ved at gå op i limningen.
Mit problem er:
Idag netop hjemvendt med afspiller Teac cr - h700-s som har trådløs funktion osv, afprøvede den i forretningen. Sætter den til meeenn den kan ikke finde mit trådløse netværk... Ja, jeg har prøvet at slukke og tænde... Så spørgsmålet er hvad gør jeg nu???
Er der nogen der kan hjælpe mig?

Skal jeg finde en ny router eller ???

Mange tak på forhånd
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 19:06
Jeg havde sidste sommer noget af aamme problem med min svogers router og min tabet, når routeren stod på auto kanal valg kunne min tablet ikke finde den, men skiftede jeg routeren til en hviken som helst fast kanal virkede det

Måske du skulle prøve det samme
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu