|
Trådløs forbindelse mellem Router og Tv-boks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JMB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2015 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juni-2015 kl. 18:16 |
Hej
![]() Jeg har for nyligt skiftet tv udbyder, og har nu fået bredbånds tv. Nu står jeg så i den situation at tv boksen skal stå i min stue (uden nogen internet stik) mens min router står inde i soveværelset. Jeg er lidt på dybt vand her, men har hørt at man kan lave en trådløs forbindelse mellem tv- boks og router, ved at købe en sender, der til kobles "i hver ende". Jeg har lige nu 12mbit hastighed i lejligheden. Er der nogen der har noget erfaring med samme eller ligende situation? På forhånd tak
![]() |
|
![]() |
|
brafi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa
Jeg vil anbefale dig at købe et par powerline-enheder i stadet for trådløs. Jeg har selv været der med det trådløse, og for at være helt ærlig, så såillede det altså ikke! Jeg købte disse: http://www.computersalg.dk/produkt/2081564/tplink-tlpa6030kit-av600-powerline-ada og har ca 40 mbit STABILT net til min tv-boks i stuen, samt til mit mediecenter... Ja 40 mbit er ikke noget at råbe hurra for, men jeg tror det vil være tilstrækkeligt for de fleste. :-) Redigeret af brafi - 08-Juni-2015 kl. 18:42 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis din router er med trådløs netværk, så køb nedenstående og slut den til din TV-boks, så er du kørende:
http://www.pricerunner.dk/pl/168-2788222/Routere/ASUS-WL-330N-Sammenlign-Priser Den er ikke større end et dankort, og behøver blot strøm via et USB-stik. Jeg streamer problemløst full-hd til mit TV, via denne. Og laver jeg er test af det trådløse netværk, så har jeg fuld hastighed, i forhold til, hvad der kommer ind i huset. M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |