|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kMv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2011 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 01-August-2011 kl. 14:10 |
Hejsa.
Jeg har lige erhvervet mig en dreambox og vil gerne nøjes med denne ene box, da jeg har en harmony remote.
Signalet skal deles ud til 3 fjernsyn, og så kom jeg i tanke om, at det ville være genialt hvis signalet kunne sendes trådløst!?
Sidder i med viden til hvilket udstyr jeg skal bruge til dette ville jeg blive ovenud lykkelig!
Dreamboxen jeg sidder på er en dm800se.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
tætteste løsning er asus wireless hdmi, ellers tror jeg ikke du finder en
|
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() |
Prøv av-connection, de har det sikkert, eller ring til dem. De har en super service.
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10572 |
![]() |
Trådløs HDMI er stadig en meget dyr løsning og måske ikke helt stabil over længere afstande og eventuelle vægge imellem. Jeg ville helt klart vælge en HDMI fordeler og kabeltræk til de tre TV hvis dette er muligt.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |