|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() Sendt: 03-Januar-2010 kl. 16:19 |
Hej jeg søger et trådløst headset til brug på PC.
Jeg har kigget på mange sider, men kan ikke finde et, der opfylder alle krav:
Indgang/Udgang: USB eller mini-jack
Rækkevidde: Mindst 10 m.
Mikrofon: Ja - et must
Strøm: Docking-holder med indbygget lader.
Jeg har kunnet finde f.eks. flere Sennheiser, som har docking-lader. Men de har ikke mikrofon.
Så har jeg fundet nogle med mikrofon, men de har ikke docking-lader.
Nogle der kan hjælpe ?
|
|
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
http://www.shg.dk/2115836
Ved ikke om dette kan bruges ?? Har selv dette i kikkerten !!
|
|
|
|
![]() |
|
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() |
Det har jeg også kigger på.
Men det har da ikke lader med, vel ??
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ændrer lige mit spørgsmål:
Er stikket herunder et ladestik til headsettet. Så den lader fra USB recieveren ?
![]() |
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
HS-1200 kører på et genopladeligt batteri. Dette lades op ved at sætte modtageren til den ene af kopperne. Det er meget smart at dette gøres via USB, og at man dermed også altid har kablet lige ved hånden når batteriet svigter. Selve modtageren er en rund lille sag med et USB-kabel i den ene ende, og som sagt kablet til headsettet i den anden. Man kan ærgre sig en smule over at kablet ikke er længere da man kan komme ud for at det ikke rækker hvis man har glemt at lade headsettet op, og derfor er nødt til at sidde med ledningen tilsluttet. En mindre detalje, som dog går ud over brugbarheden hvis man som vi har gjort her, har siddet med headsettet på en hel arbejdsdag og derfor tærer meget på batteriet.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |