recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs headset til PS3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløs headset til PS3?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Master_Geek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs headset til PS3?
    Sendt: 06-November-2013 kl. 10:01
Hej klogehoveder :)

Ved nogen om kan få trådløse hovedtelefoner til PS3 og hvordan dette fungere?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 10:37
Ja de findes   og forbindes via bluetooth   

link
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af Master_Geek Master_Geek skrev:

Hej klogehoveder :)

Ved nogen om kan få trådløse hovedtelefoner til PS3 og hvordan dette fungere?
Min søn købte et Sony headset for sine føs'dags penge i år, Sony PS3 Pulse Wireless Headset det lyder ok men det er noget være plasik crap, bøfferne knækker i begge sider efter kort tid, desværre.  Sony og Nordisk Film vil ikke have noget med det at gøre, Coolshop hvor de er købt afviser dem, da det er en udvendig fejl og kalder det en bruger fejl, selvom det er åbenbart er et kendt fænomen set på youtube. Syns det er en rigtig dårlig kundeservice coolshop har givet. Så jeg kan ikke anbefale produktet, ej heller ikke coolshop.

Redigeret af Potter - 06-November-2013 kl. 11:46
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 11:48
Min søn har Sony´s forrige model af wireless headset. Det er faktisk temmelig godt, og ikke som ovenstående, af en dårlig kvalitet.
Det eneste jeg umiddelbart undre mig over er, at der følger en bluetooth dongle med, når headsettet er bluetooth og PS3éren har bluetooth. Det har så omvendt den fordel, at man kan bruge det til computeren også.
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4804
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 11:58
Jeg benytter et Moor BTH002 Stereo Bluetooth Headphones. Den præcise model findes ikke mere hos Amazon, men denne ligner den på en prik.

Redigeret af HeartWare - 06-November-2013 kl. 11:58
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 12:08
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Min søn har Sony´s forrige model af wireless headset. Det er faktisk temmelig godt, og ikke som ovenstående, af en dårlig kvalitet.
Det eneste jeg umiddelbart undre mig over er, at der følger en bluetooth dongle med, når headsettet er bluetooth og PS3éren har bluetooth. Det har så omvendt den fordel, at man kan bruge det til computeren også.
  Der følger også en USB dongle med til det headset jeg omtalte som jo ikke giver nogen mening, eneste fordel ved headsættet, er at mic. er indbygget og ikke stritter ud foran munden, sønnen er nok lige glad med dette. Det næste han skal have, bliver fra Sennheiser model U320 dog bliver det med kabel, de lyder fantatisk også selv om det kun er virtuel 7.1 surround.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 12:10
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Jeg benytter et Moor BTH002 Stereo Bluetooth Headphones. Den præcise model findes ikke mere hos Amazon, men denne ligner den på en prik.
De ser ellers fine ud, og til en god pris.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 12:24
Tak for alle de gode bud, ser frem til at få lidt husfred ;)

Hvis man køber den Moor på amazon, hvordan lader man så den op når det er med UK strømstik?
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 12:32
Den lades nok op via et mini eller micro USB stik. Det gør de fleste.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Den lades nok op via et mini eller micro USB stik. Det gør de fleste.

Så kan man oplade den gennem PS3?
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4804
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2013 kl. 13:09
Det Moor Headset jeg har lades op via USB (det er dog med et specielt kabel med en slags minijack i den ene ende og USB i den anden).

Så den kan lades op på PS3 (har selv haft gjort det).

Jeg går stærkt ud fra, at det er det samme på den nye model...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 10:18
Er der evt. nogen der kan anbefale nogen som har "lukkede" hørebøffer og ikke er så åbne som den model der er linket til?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu