|
trådløs højtaler opladning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
McDuck4 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2013 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2014 kl. 19:35 |
Hejsa
Jeg vil gerne købe denne lille højtaler til at have på badeværelset: Jeg gider bare ikke slæbe den frem og tilbage fra toilettet for at oplade den, jeg vil gerne have at den er der stationær så jeg kan oplade den der. Ved i en måde hvorpå jeg kan det, eller kender i et produkt som kan det? Med Venlig Hilsen Mads
Redigeret af McDuck4 - 12-Juni-2014 kl. 19:36 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Løsningen er da at købe en USB oplader, ikke.? Hvis ikke det kan bruges, kan jeg slet ikke se at det er et problem med at få den opladt et andet sted. Det må da være lige så nemt som at fjerne laderen når den ikke bruges, en sådan er jo ikke beregnet til brug i vådrum. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
McDuck4 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2013 Status: Offline Point: 14 |
Hej Radiomand
Det kan godt være man kan købe en usb lader. Nu er det mit ønske at højtaleren og oplader er derude, og jeg ikke skal rende rundt med ledninger til en computer og oplade den, så det er der ikke så meget at kommentere på. Tak for inputs Mvh Mads
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
En batteri pakke med USB stik vil måske være en løsning for dig. |
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det må da siges at være en ægte storm P løsning. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Mads, jeg tror ikke at du forstår!!! Enhver mobillader (USB), kan benyttes.
M.v.h. |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Men hvis svaret til dig læses sådan at Mads ikke vil lave en løsning med permanent spænding på så er der ikke så meget andet tilbage. Selv om en powerbank "løsning" blot er samme arbejde med en anden enhed.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
En USB lader skal ikke tilsluttes en computer.
Det er den lader der følger med når man køber en mobil telefon. Både Apple og android. Du skal bruge det stik der følger med højttalere sammen med en sådan lader. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |