|
Trådløs højtaler til maks 3000 kr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Glazzy76 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2014 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juni-2014 kl. 07:58 |
Hej alle,
Kunne godt tænke mig en trådløs højtaler. Den skal bruges hjemme, i huset i Sverige og på terrassen og lign. Vil gerne have så god lyd som muligt, samtidig skal den være nem at tage med sig. Har kigget lidt rundt og synes Libratone Zipp ser ret fed ud. Min kammerat har en Bose Soundlink mini, den spiller også ok, men savner lidt mere bund. Læste også en test af Loewe Speaker 2go, nogen erfaringer med denne? Min kone har ikke iphone og der er ikke trådløst net i Sverige, så ved ikke om vi kan bruge AirPlay? Er der nogen forskel på lyden i forhold til Bluetooth vs AirPlay? På forhånd tak. Mvh Thor PS Så lige en anden tråd hvor nogen nævnte en Maginon BTR-1. Ville jeg kunne slutte denne til min forstærker og så afspille fra youmusic fra Tlf eller ipad? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der findes masser af trådløse højttalere.
Prøv at kikke efter Beolit 12 selv om den er en tusse dyrere. Den spiller rigtig fint. Link til test af BeoLit 12 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Gå efter noget som både kan airplay og bluetooth.
BT er noget dårlige end airplay. Rækkevidden er også dårligere på BT. Jeg har selv en denon cocoon som jeg synes gør det rigtigt godt. Den er dog lidt upraktisk at flytte rundt med. Desuden kan den ikke køre batteri. |
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Audio Pro Allroom Air One - kan vistnok fås til ca. 4.200, så noget mere end budget, men læs alligevel anmeldelse her:
http://www.lydogbillede.dk/test/audio-pro-allroom-air-one/ Du kan bruge AirPlay uden at der i forvejen er wifi i nærheden. Android med DLNA understøttes også. Har ikke selv hørt den, men læst anmeldelse, og hør godt fra en der lige har købt. Jens |
|
![]() |
|
Glazzy76 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2014 Status: Offline Point: 15 |
Tak for input.
Glemte at nævne at batteri er et must. Gid ikke det lednings rod når den skal med udenfor. Synes ikke lige jeg er stødt på nogen højtalere med både bt og AirPlay? Vil helst ikke over de 3000kr. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hmm.
Jeg har kigget lidt rundt.
Har også fundet modeller der både har BT og Airplay.
De har bare ikke batteridrift.
Tænker at Libratone Zipp er det bedste bud. Den har godt batteridrift og understøtter PlayDirect, så du ikke behøver et netværk til Airplay.
For fleksibiliteten kunne du vælge kabel til din kone og andre.
Eller en bluetooth adapter som denne.
Den kan lades via USB og har batteridrift.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |