recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs højttaler på badeværelset?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløs højttaler på badeværelset?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs højttaler på badeværelset?
    Sendt: 05-April-2021 kl. 17:03
Hej 
Jeg har lige bestilt en Audio Pro G 10, da den var på tilbud og godt vil prøve at have en lille højtaler på badeværelset. Jeg kommer nu til at tænke på at badeværelset jo har en noget højere luft fugtighed, end resten af huset, når der bades. Højtalerne bliver ikke på nogen måde udsat for direkte vand. Men dog den forhøjede fugtighed. Er der andre der har erfaringer med musik streaming på badeværelset?
Jeg ved at den forrige ejer havde en lille radio til at stå nogenlunde samme sted. 
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 07:59
https://www.audiopro.com/wp-content/uploads/2020/12/G10_manual-web_SE_EN_DE_NL_FR_IT_ES_FI.pdf

Der står hvad de lover - jeg tror dog ikke at det vil være et stort problem.

edti: Og dog - det ser ud til at der er aktiv ventilation i enheden, så der trækkes en del fugtig luft ind i den.


Redigeret af jacobask - 10-April-2021 kl. 08:00
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 15:35
Sonos PLAY one klarerfint fugt på badeværelse 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 16:50
 Man kan jo give en almindelig tørrums enhed "regntøj" på i form af en frysepose når man tager den med derud. Det går da fint med en JBL Flip.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2021 kl. 21:14
Har allerede sat den op derude. Ind til videre kører det fint. Og det spiller faktisk bedre end forventet i forhold til akustikken.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu