|
Trådløs HP printer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Marts-2013 kl. 21:32 |
Hej med jer alle.
Jeg har en hp deskjet 3050 som skulle virke på mit wifi. Den har virket upåklagelig sammen med en tdc router. Men nu har jeg fået min egen router (netgear n600) og nu kommer problemmet.
HP driver software kan ikke finde den trådløse priner selv om jeg følger manualen nøje.
Netgearen køre den nyeste software. hvad kan problemmet være?
|
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm.. jeg antager at routeren ellers virker 100% med andre enheder?
Det eneste jeg lige kan komme på er at den (routeren) kører på en kanal som printeren ikke understøtter.. men det er lidt et longshot.
|
|
![]() |
|
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Ja alt andet fungere. Jeg har deaktiveret 5G netværket, så det hele køre 2,4, apple TV, Ipad, bærbar osv.
Den køre kanel 4, så det burde ikke give problemmer??
Jeg fatter det simpelhen ikke..
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg har en HP 4500.
Da jeg skiftede router virkede den heller ikke. Så jeg fjernede jeg softwaren og satte printeren direkte til computeren med usb. Smed instalations cden i og kørte ny instalation. Og vupti...... så virkede den. ![]() (den nye router kører med samme password som den gamle)
Redigeret af Mufti - 13-Marts-2013 kl. 21:44 |
|
![]() |
|
Instalations softwaren eller Printer softwaren??
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Undskyld hvis det virker uklart.
Jeg fjernede printer softwaren på min laptop. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19766 |
Prøv at lade windows søge efter nye printere.
Det virkede hos min kammerat, efter vi skiftede router - godt nok med en Brother printer. Klaus |
|
![]() |
|
Mit problem var at printeren(wifi) ikke kunne finde netværket...... ![]() Så kan man jo søge efter printeren længe.
![]() Redigeret af Mufti - 14-Marts-2013 kl. 04:19 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |