|
Trådløs hørebøf |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2014 kl. 08:04 |
Jeg har solgt al lyd fra kontoret og vil fremover gerne benytte et sæt fornuftige hørebøffer. Jeg har dog aldrig rigtig haft interesse på området, så jeg er godt grøn. Jeg har et par kriterier jeg håber kan opfyldes. Skal kunne bruges til Iphone 5s. Til Imac. Jeg ville også meget gerne kunne benytte dem til PS4. Både gamelyd og speak. - Jeg aner ikke om overstående kan lade sig gøre. Jeg har pt et sæt Steelseries Iberia v2, som jeg har været fint tilfreds med til min ps3. Nu bruger jeg det kun til Game lyd, da jeg skal have en adaptor for at få speak med. MEN - ledning er dog altid i vejen og derfor vil jeg gerne have et trådløst. Jeg er klar over det går ud over lyden, men der må friheden sejre:) Jeg var ellers godt forelsket i B&W P5, men vil ikke have den ledning der. Harman Kardon BT skulle være fornuftige, men kan de bruges til ps4 så og er der andre alternativer jeg skal overveje? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sennheiser RS170 er en helt fantastisk trådløs hovedtelefon. Som den eneste på markedet er der digital overførsel, hvor de andre kører analogt. Og det kan høres! Kvaliteten er på CD niveau.
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
Uden mikrofon er den vist ikke meget bevendt til hverken spil eller mobil...
Redigeret af longjohn2 - 29-Januar-2014 kl. 12:31 |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
En komplet løsning er p.t. ikke muligt. PS4 understøtter ikke bluetooth - og iPhone 5s vil have svært ved at bruge andet, hvis det skal være trådløst. Sony skulle dog være på vej med et trådløst Pulse headset, der kan bruges trådløst til PS4 og PC/Mac (sidstnævnte kræver USB-adapter). Mulighed for kabling til iPhone og lignende. Se her: http://www.sonyrumors.net/2014/01/27/leaked-gold-wireless-stereo-headset-for-playstation-4-playstation-3-and-playstation-vita/ Redigeret af longjohn2 - 29-Januar-2014 kl. 12:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |