recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs IR-extender
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløs IR-extender

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs IR-extender
    Sendt: 20-Juni-2022 kl. 08:57
Hej,


Jeg har ca. 15m range fra en træbygning (+gips indvendigt) til en murstensbygning hvor jeg gerne vil få remotes til at række.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2022 kl. 11:02
Jeg har ikke erfaring med den nævnte model, men har tidligere haft lignende løsninger fra Marmitek og andre. Jeg tvivler på om signalet kan gå igennem en 30-40 cm tyk murstensmur som jeg formoder murstensbygningen består af.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2022 kl. 10:03
Kender ikke modellen, men 433 Mhz er den samme frekvens som stort set alle garagenøgler, en hel del smart home-enheder etc. bruger. Så der er formentlig risiko for interferens.

Men som det fremgår af sælgers side, er der 60 dages fuld returret - så du kan komme af med den igen, hvis den ikke virker efter hensigten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu