recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs itunes uden PC how?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløs itunes uden PC how?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aznhandles Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs itunes uden PC how?
    Sendt: 31-Oktober-2008 kl. 18:51
Jeg vil gerne sætte min "Airtunes", altså trådløs musik gennem itunes til min forstærker. Desuden ved jeg også hvordan man streamer sin musik gennem Apple's Lille airport ting, med den smarte lille remote fra iphone til at styre den derfra. Men er der en anden måde hvor jeg kan afspille min itunes fra Airport uden brug af en computer. På den måde kan jeg spare en smule strøm i stedet for at tænde for computeren hele tiden, kan man det?
Har læst at man skal bruge den såkaldte netværks HDD (NAS) for at kunne benytte sig af det? Men hvordan skal det tilsluttes for at få det til at virke trådløst med iTunes. Hvordan hænger det sammen?

Og lige en sidste spørgsmål
Kan man bruge Airport's (den lille airport) Ethernet port til andre medier såsom PS3, Netradio, Media Player osv?
Er der direkte internet så snart man har sat den til stikdåsen, el. skal den tilsluttes direkte til routeren/switch først?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu