|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() Sendt: 24-Maj-2007 kl. 11:02 |
Hej Jeg påtænker at anskaffe mig en trådløs mikrofon ml. guitar og forstærker, og kunne evt. finde på at købe den i udlandet, i butik eller ebay fx. Men er der ikke noget om at der eksisterer nogle tekniske begrænsninger, således at ikke alle frekvenser er lovlige herhjemme? Er der noget jeg skal være opmærksom på? |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
og her http://www.itst.dk/image.asp?page=image&objno=107050611 Redigeret af vipmlo - 24-Maj-2007 kl. 14:48 |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Hej vipmlo Tak for linket, har allerede gjort brug af det, der er en del anlæg der ikke holder sig inde for de nævnte grænser. |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |