|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Badassjones ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 04-Maj-2009 kl. 14:10 |
HEy. Jeg er på nippet til at have samlet mit mediecenter og i den forbindelse er jeg på udkig efter et lille smart trådløs tastatur+mus. Jeg har ikke noget at bruge de numeriske taster til, så tastaturet skal være uden dem. Derudover duer det heller ikke med indbygget mus i tastaturet, da de som regel sidder til højre og jeg er venstrehåndet, så det er udelukket. Jeg har søgt en del, men det er begrænset, hvad der dukker op, som jeg kan bruge, har dog fundet dette, som godt kunne blive det endelige : http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=448088&am p;Specs=true Jeg vil dog gerne have lidt flere muilgheder at vælge imellem, så hvis der er nogle med forslag til noget lignende, skal det være meget velkommen. |
|
![]() |
|
Rough ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() |
Hvad med Apple Wireless Keyboard meget lækket og sku også kunne bruges
på en windows maskine. fnode=MTY1NDA1Mg&mco=NDQ5MDIwOA">Link |
|
Philips 6907 42" / Samsung YouSee boks
Panasonic BD 30 / Apple TV Argon DA2 / KEF 5001 NuForce Icon / B&W 601 24" Imac / Mac mini |
|
![]() |
|
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() |
Jeg ved godt prisen er lidt vild...men vi er helt vilde med den
http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices /3848&cl=dk,da |
|
![]() |
|
Badassjones ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
-> Rough: Den har jeg set og det er rigtig fedt, men er du sikker på at det kan bruges til en windows vista maskine? ? ->Ashanti: Det har jeg haft kig på, men min umiddelbare tanke var at det var for lille mht brugbarheden af tastaturet, hvis der skal surfes på nettet?
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
Dette kan godt bruges til en Vista maskine. Det er iøvrigt super lækkert tastatur, har ikke set andre i samme prisklasse der nærmer sig samme kvalitet. Dog værd opmærksom på at det selvfølgelig ikke har alle Windows tasterne. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |