|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() Sendt: 08-Marts-2005 kl. 00:45 |
Har lige modtaget min nye mus fra A4tech Den er utrolig let. Har været omtalt flere gange i Komputer for Alle. Vejledende pris: kr. 399,-. Købt i www.bjtrading.dk for 260,- incl. porto. Eneste minus er at klikkelyden er noget højere end normalt. Pladen der forsyner musen med strøm er 15,5 x 20 cm. Pladen får strøm via USB-stik.
Keld Redigeret af Keld |
|
![]() |
|
tychsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
![]() |
Jamen det er sku smart... men ligger den nu også lige så godt i hånden, som min Logitech MX (eller hvad den hedder)?
|
|
![]() |
|
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() |
Jeg kender ikke Logitech'en. Men i forhold til min gamle trådløse Microsoft, er den noget fladere, og det gør faktisk, at når jeg lægger hånden på musen, så hviler min pegefinger lige under scrollknappen, hvor den ligger på knappen på den gamle. Det er ikke noget der generer mig, men hvis man er 2 m høj, og har tilsvarende store hænder, kan jeg forestille mig, at den vil virke for lille. Keld |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Jeg købte min trådløse mus for at slippe for ledninger på bordet - det slipper man jo ikke for her. Jeg må vel vente på at pladen bliver stor nok til at der kommer bordben på den så jeg kan stille computeren på den
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, sådan er vi jo så forskellige. Jeg investerede i en trådløs, fordi jeg syntes, at det var hamrende irriterende, at skulle slås med den ledning, der hang fast i musen. I øvrigt ser jeg stort set ikke ledningen fra pladen, da den forsvinder ind under skærmen, som står på en forsænket del af computerbordet. Keld |
|
![]() |
|
John G J ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
Det er sgu smart. Kan den også bruges af venstrehåndet..?? Virker den kun på pladen ? |
|
john
Pioneer PDP-435fde Pioneer DVR-440H-K Pioneer VSX LX51 PS-3 JAMO SW 303E JAMO 8 Series APPLE TV |
|
![]() |
|
![]() |
Der står ikke noget om, at der kan ændres på knappernes funktioner. Den virker kun på pladen. Keld
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |