|
trådløs musik |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2012 kl. 18:10 |
Har en airport express som jeg bruger nu men da den er meget ustabil vil jeg lige høre om der skulle være nogle anbefalinger af andre gode stabile løsninger.
Den skal bruges til og afspille musik fra pc og musik fra min iphone. bruger wimp en del og det er nok den primære musiktjeneste jeg bruger. Håber der er nogle forslag fra jer herinde.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger Wimp sammen med min squeezebox og oplever ingen problemer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |