|
Trådløs net over hele huset |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
chjeppe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2011 Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej MRRasmussen
Jeg vil helt droppe at anvende Telenor's box som router og AP og købe min egen kvalitetsrouter. Jeg bor selv i 180 kvm i tre etager i et langt smalt hus. Jeg har en ASUS RT-N66U, og den har ingen problemer med at nå det fjerneste hjørne af huset selv om den står i kælderen. Hvis du så ovenikøbet flasher den med DD-WRT, så får du en stabil router. Tror også at en ASUS RT-N16 er rigeligt. Den er også velegnet til DD-WRT og den koster det halve.
|
|
![]() |
|
MRRasmussen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2012 Sted: lolland Status: Offline Point: 42 |
Takker for alle svaren
@chjeppe
det der DD-wrt er = ? :D jeg er ikke den vilde nørd |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg har også en ASUS RT-N66U. Den har ingen problemer med at dække vores to etager. Og med rigtig høj hastighed.
M.h.t. DD-WRT så glem det! Det er en hacket software på routeren. RT-N66U er klippe stabil uden! Der har været flere firmware-opdateringer, så der er luset ud i de småfejl der har været. M.v.h.
|
|
![]() |
|
chjeppe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2011 Status: Offline Point: 113 |
@MRRasmussen. Lyt bare til Henrik og glem dd-wrt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |