|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() Sendt: 12-Juli-2008 kl. 09:11 |
Jeg kan ikke kryptere mit trådløse net, når jeg skriver adr. på web browser finder den ikke opsætningen til krypteringen. Har prøvet at reset det hele og det virker ikke.
|
|
![]() |
|
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Ingen kan hjælpe ud fra den beskrivelse... Du er nødt til at gøre dig mere umage med hvilket udstyr du har, hvilke fejl du får, hvilke ting du har prøvet, osv...
|
|
/Bjarke
|
|
![]() |
|
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
har en level one rouder wbr-3408. Kan sagten gå på nettet, netttet er bare ikke krypteret
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
ifølge manualen til din router er dette metoden
In the Address box, enter "HTTP://" and the IP Address of the Wireless Broad-band router, as in this example, which uses the Wireless Broadband router's default IP Address:Because the default password is blank, your will not be prompted for a password. However, you should assign a password. See the Password section later in this chapter for details.
Det ser ud som at være det samme som din def. gateway, så derfor kan du også checke om den ip matcher din default gateway ved at vælge status på dit trådløse netværkskort, og faneblad "understøttelse" på WinXP.. På vista er det ikke helt det samme. check yderligere side 22 i denne link til manual på din router, så herfra er det en god ide at bruge manualen. vælg "Security" -> Configure http://download.level1.com/level1/manual/WBR-3408_UM.pdf
Redigeret af pendec - 12-Juli-2008 kl. 22:42 |
|
![]() |
|
![]() |
tror jeg fandt ud af det, det var min firewall der blokerede. Så nu er det på skinner Men har et andet lille problem nu, jeg havde to brugere på min konti før. Men efter jeg har rodet med det, er der kommet et andet skærm billede på. Har været inde på netværkskortet og fået tilføjet en klint eller sådan noget. Hvordan får man det gamle skærm billede tilbage igen, med de to brugere i starten af windows? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |