recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - trådløs net
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettrådløs net

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hønse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Direkte link til dette indlæg Emne: trådløs net
    Sendt: 12-Juli-2008 kl. 09:11
Jeg kan ikke kryptere mit trådløse net, når jeg skriver adr. på web browser finder den ikke opsætningen til krypteringen. Har prøvet at reset det hele og det virker ikke.
Til top
bcravn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2006
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2008 kl. 21:34
Ingen kan hjælpe ud fra den beskrivelse... Du er nødt til at gøre dig mere umage med hvilket udstyr du har, hvilke fejl du får, hvilke ting du har prøvet, osv...
/Bjarke
Til top
hønse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2008 kl. 21:53
har en level one rouder wbr-3408. Kan sagten gå på nettet, netttet er bare ikke krypteret
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2008 kl. 22:39

ifølge manualen til din router er dette metoden

In the Address box, enter "HTTP://" and the IP Address of the Wireless Broad-band router, as in this example, which uses the Wireless Broadband router's default IP Address:

HTTP://192.168.0.1

Because the default password is blank, your will not be prompted for a password. However, you should assign a password. See the Password section later in this chapter for details.

Det ser ud som at være det samme som din def. gateway, så derfor kan du også checke om den ip matcher din default gateway ved at vælge status på dit trådløse netværkskort, og faneblad "understøttelse" på WinXP.. På vista er det ikke helt det samme.

check yderligere side 22 i denne link til manual på din router, så herfra er det en god ide at bruge manualen. vælg "Security" -> Configure

http://download.level1.com/level1/manual/WBR-3408_UM.pdf

Redigeret af pendec - 12-Juli-2008 kl. 22:42
Til top
hønse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2008 kl. 08:39

tror jeg fandt ud af det, det var min firewall der blokerede. Så nu er det på skinner.

Men har et andet lille problem nu, jeg havde to brugere på min konti før. Men efter jeg har rodet med det, er der kommet et andet skærm billede på. Har været inde på netværkskortet og fået tilføjet en klint eller sådan noget. Hvordan får man det gamle skærm billede tilbage igen, med de to brugere i starten af windows?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu