|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
Jeg har faktisk lidt problemer med dette. Jeg havde besøg af en yousee tekniker forleden for at fixe lidt problemer, han så at jeg ikke havde smidt den på nettet (med modemet) så han prøvede lige. Boxen skal stå og lede efter en IP for at komme på, dette lykkedes ikke. Men han ville ringe tilbage imorgen for at høre hvordan det gik, så må vi se.
|
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Må jeg gøre opmærksom på at hvis man er bredbåndskunde hos YouSee eller Dansk Kabel TV, så SKAL boksen tilsluttes via ethernet. YouSee skriver således:
"Skal jeg forbinde HD-boksen med internettet? Vores filmudlejnings tjeneste, Cinema, kræver, at HD-boksen (både med og uden harddisk) er forbundet til internettet. Ønsker du ikke at kunne leje film med fjernbetjeningen, behøver boksen ikke adgang til nettet. I de fleste tilfælde får boksen automatisk adgang til internettet (når "link"-lampen foran på HD-boksen lyser grønt, så er boksen på internettet). Men du kan også tilslutte boksen til nettet via ethernetstikket forbundet til en router. Er du bredbåndskunde hos os eller Dansk Kabel TV, skal din boks tilsluttes via ethernet." http://yousee.dk/privat/kundeservice/digi/faq.php?id=15488 |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
![]() |
|
arrrrrrrrrh ??.....det tror jeg nu ikke de kan bestemme om den skal....
|
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Hvis det fungerer som hos Stofa, kan de bestemme, om man skal kunne bruge boksen overhovedet, hvis den ikke har (den "rigtige") internetforbindelse. Men de kan naturligvis ikke bestemme, om man vil lade den stå til pynt uden internetforbindelse og uden mulighed for at se TV... |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
|
Det kommer an på, hvor an bor og hvordan man modtager. Hvor jeg bor, har vi vores egen antenneforening, men modtager signalet fra Yousee og her er der ikke netforbindelse i antennestikket, så her skal der kables op til internettet. |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Lad mig gentage hvad YouSee skriver:
"Er du bredbåndskunde hos os eller Dansk Kabel TV, skal din boks tilsluttes via ethernet." http://yousee.dk/privat/kundeservice/digi/faq.php?id=15488 Også i dette tilfælde går datastrømmen gennem kabel-tv-nettet, men når kunden har bredbånd/internet-datastrømme gennem kabelnettet, kræver teknikken at boksen tilsluttes internettet via ethernet-kabel. |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |