|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pongolle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() Sendt: 08-Januar-2008 kl. 22:35 |
Hey
Købte én iPod Touch for nylig, men har ikke trådløs net, derfor søger jeg en trådløs netværksrouter. Var nede i TDC butikken, og der kostede en Netgear trådløs router 495.- , syntes jeg bare ikke lige, jeg vil give.. Kan de ikke fåes billigere? På forhånd tak.. |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Tillykke med telefonen
![]() D-Link: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=37444 Den skal nok klare dit trådløse behov. Hvis du har brug for netværksstik, kan du måske kigge her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=402096 Jeg har selv en Linksys Wrt54: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=92983 Den er jeg glad for. Klippestabil ![]() Venligst Søren Redigeret af Breddam - 08-Januar-2008 kl. 23:34 |
|
![]() |
|
pongolle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
Tak for svar... Lige nu kører jeg telefonstik til en router. Da vores fastnet telefon befinder sig et stykke fra min PC, har jeg tilsluttet en Hub til Routeren, som jeg så har sat min PC og Xbox360 til. Kan man slutte Hub til trådløsrouter? Så jeg kan få tilsluttet min Xbox360 via kabel? |
|
![]() |
|
LeonBirdi ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Hej. Ja, du kan "bare" købe en trådløs router med hub-funktion. Fx. har jeg en D-Link DI-624 som kostede ca. DKK 500 for to år siden. Virker fint og 100% stabil. Den har så fire faste LAN udgange som du kan koble evt. ikke-wireless udstyr til.
HUSK! Du skal kende en række adresser (IP, DNS etc,) for at sætte det op. Din internetudbyder hjælper med det - hvis du (som jeg) har smidt det brev væk som kom med din ADSL-opkobling...
Tjek www.alatest.dk for anmeldelser (KANON-SITE) og www.edbpriser.dk samt www.idealo.de for priser. Jeg køber ofte i EU. Der kommer kun fragt på, ingen told eller moms. Og du kan ofte spare 40% i forhold til i DK. Good luck ! Leon
Redigeret af LeonBirdi - 09-Januar-2008 kl. 00:32 |
|
GadgetFreak: A person who's only reason to buy new electronic stuff is... Because it's there !
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Jeps, det kan du. Leon har ret, og du kan bare tage nr. 1 eller to af dem, jeg linker til ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
MAMs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Alternativt kan du vel "nøjes" med et trådløst Accesspoint tilsluttet din hub. Om det bliver billigere end det ovennævnte ved jeg ikke men du slipper da for en del routeropsætning. |
|
Sony 46Z4500
Sony STR-DA3400ES Sony BDP-S550 Philips 5330H |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Har lige investeret i en Asus wl-500w, jeg tog den af to grunde, de lovede garanti for opdatering til final n enten software eller hardware, og så har den to usbporte. Det er ikke den nemmeste router at sætte op, hvis man vil ind i det mere specielle, men den basale opsætning går nemt. Routeren virker fint, ingen problemer der. Niels |
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder sku nemt.. Man får bare en boks, man slutter til sin Hub, og så er der trådløs net på værelset? Uden nogle form for opsætning PS. Min PC har ikke trådløsnetværkskort, men kan man godt få trådløs net så, for skal bare bruge det til min iPod touch |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |