|
Trådløs og FM radio |
Besvar |
Forfatter | |
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-September-2020 kl. 03:57 |
Er der nogen måde man kan høre FM Radio uden kablede høretelefoner på en ipad Nano?
Findes der andre MP3 afspillere med FM radio, hvor man kan høre radio med bluetooth høretelefoner? |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til det første spørgsmål nej: Der er ikke nogen antenne indbygget i ipad Nano, dine høretelefoner fungerer som antenne - derfor de skal være kablede.
Til spørgsmål 2: Der findes et hav af små afspillere med radio (FM), jeg har dog ikke erfaring med nogn af dem - hvis du spørger goggle (prøv at søg på "mp3 fm afspiller" så kommer der i hvert fald en stak muligheder op). Et tillægsspørgsmål: Hvad skal afspilleren bruges til? det kan være at der er andre muligheder.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor skal det være Analog radio (FM), når det kan være Digitalt, (Netradio), så er der jo ikke behov for antenne.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det iPOD eller iPAD?
|
|
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
det er ipod nano. Ikke ipad. Kan jo ikke bruge netradio, der er jo ikke nogen forbindelse til noget. Jeg bruger den ved løb og træning og gider ikke have telefon med. Jeg tænkte man måske kunne få et lille stik, der kunne sættes i og bruges som antenne. Hvis jeg har kablede høretelefoner i, kan jeg ikke få lov at vælge bluetooth.
Jeg overvejer et smartwatch med cellular. Det kan vel løse problemet?
Redigeret af OleA - 27-September-2020 kl. 11:33 |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
https://www.techhive.com/article/2011740/review-ipod-nano-7th-generation-combines-the-best-of-its-predecessors.html?page=4 skulle der være et ikon til at skifte imellem Bluetooth og kablede øre dimser? Du skal have en ledning på ca. 75cm for at have FM antenne, så måske bare en minijack forlængeledning, hvis ovennævnte trick virker? EDIT: Alternativt en ekstern Bluetooth sender for enden af minijack ledning.
Redigeret af JørgenT - 27-September-2020 kl. 13:36 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg overvejer et smartwatch med cellular. Det kan vel løse problemet?
Ja, hvis du har et Apple Watch med Cellular (eSim) kan du lytte til radio, også uden din iPhone er i nærheden
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |