|
trådløs oplader 2020 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har testet et par gange med forskellige telefoner. Den er mere træfsikker end Ikea lader. Jeg har ikke taget tid hvor meget en opladning tager.
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Den lille flade IPhone klods giver ikke mere end 1w. Så det kan være den er for svag. |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
bruger den store firkantede. Men kan ikke lige huske hvad den kan.
|
||
![]() |
||
|
Den er på 12w.
Det burde være rigeligt.
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
|
|
||
![]() |
||
|
Kig her.
Du har ret den lille giver 5w. Jeg ud fra at trådstarter mente den store. Her er den gamle 10w og den nyere 12w. Redigeret af Mufti - 01-December-2020 kl. 18:52 |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
det er 10w jeg har, ja
|
||
![]() |
||
|
Som tidligere skrevet har jeg lidt blandet erfaring med Ikea. Den fejler ind imellem.
Nu har jeg så købt en ny fordi der skal lades to telefoner af gangen. Den lader snildt IPhone 11 og jeg er ganske godt tilfreds. Den har egen strømforsyning. |
||
![]() |
||
Briskus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2012 Sted: Greve Status: Offline Point: 73 |
|
Men husk bare, at hvis det er en iPhone FØR iPhone 12, så kan den oplades trådløst med max 7,5 watt, iPhone 12 kan oplades med 15 watt, men ikke med en QI oplader, det kræver en af de nye MagSafe opladere.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |