|
Trådløs oplader? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nogen der har har erfaring med IKEA laderen og opladning med cover på? Så kunne jeg godt finde på at bore sådan en i mit natbord :-)
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er no go, hvis laderen ikke er kraftig nok til at man kan beholde cover på tlf. Det ved jeg ikke om Ikeas er, men de er innovative
|
||
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
super! der er da noget at kigge på.
godt I nævner det med cover, for det vil ikke være så fedt at skal tage cover af og på hver gang. |
||
affer
Super bruger Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
https://www.ebay.com/itm/Ultra-Slim-Wireless-Charging-Pad-Qi-Charger-For-Samsung-Galaxy-S6-S7-S8-edge-5/322810167021?hash=item4b28fc3eed:m:msNtEz-MuPQ0-JczR-XtWow <<-- sådan en bruger jeg... ud over der er godt med lys i den når den lader, så virker den fint. Jeg har cover på, og så ligger der også et id kort i mit cover, som den lader igennem.
< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/faea8591//helpers/preHelper.js"> Redigeret af affer - 30-Januar-2018 kl. 18:28 |
||
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
||
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har denne (model nr 2) og den virker helt fint med cover på, dog er den kun på 5W. |
||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||
DonBirger
Guld medlem Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har haft de ikea opladere, virkede fint som natopladning. Da de er langsomme, men virker med cover. Men men men, der har/er været fejl på selve strømforsyningen, så den gav sådan en pivlyd. Var ude for at bytte dem i november og de har stadig ikke fået dem på lager endnu (hvid model) Så enten udgår de, eller kommer med en ny model forhåbentlig uden den pivlyd, læste på reddit der er mange som døjet med det piveri
|
||
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg gik ind i føtex og købte en af disse til kr. 199: Den er kun på 5W, og kommer ikke med strømforsyning. Den gør det den skal, men den blinkende lysdiode går ikke ud efter endt opladning, som den skulle gøre. Jeg har testet ladetiderne på min iPhone X med cover: - ved 0:00: 38 % - efter 0:30: 52 % - efter 1:00: 69 % - efter 1:30: 81 % - efter 2:00: 90 % - efter 2:30: 98 % - efter 2:44: 100 % Måske lidt langsommere end kablet opladning, men det gør mig intet.
|
||
/zemo/
|
||
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med en ordentligt oplader kan du oplade 100% på ca 1:15 |
||
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er fint med mig. Jeg har ikke brug for mere.
|
||
/zemo/
|
||
simony
Junior bruger Oprettet: 04-Juli-2006 Status: Offline Point: 48 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har købt en del af disse til familie og venner, og de virker upåklageligt (også med cover)! De er meget billige. Man får sikkert en bedre kvalitet, hvis man køber et mærke man kender, men igen, virker upåklageligt hos mig:
https://www.ebay.com/itm/Qi-Wireless-Fast-Charger-Charging-Pad-Mat-Dock-Stand-Holder-Cable-for-Cell-Phone/151910125961?hash=item235e8c9189:m:mcQln-e1K93gGUYTgmOWt3A |
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |