|
Trådløs overvågning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juni-2012 kl. 11:53 |
Hvad skal jeg bruge for at overvåge min bil trådløst?
Tingesten skal kunne optage video eller stillbillede for at ha' bevis over for Politi.
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal have styr på reglerne
http://www.datatilsynet.dk/fileadmin/user_upload/dokumenter/Publikationer/Pjece_om_tv-overvaagning.pdf Grej: Et eller flere kamera(er) - Kablet eller trådløst efter dine forhold. Noget at optage på. Det kan være en dedikeret dims eller en PC. Nogen kameraer tager billeder & smider på et SD kort, så kan du undvære kabling & at optage. Søg & kig: https://www.google.dk/#q=overv%C3%A5gningskamera&hl=da&prmd=imvns&source=lnt&tbs=lr:lang_1da&lr=lang_da&sa=X&ei=ytjNT8icF8fXtAb14LWUCw&sqi=2&ved=0CLcBEKcFKAE&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.,cf.osb&fp=cdaa1e5fac487b06&biw=1787&bih=871 |
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
hej hard nyborg har noget hvor godt det ved jeg ikke.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg har ellers fundet denne billige løsning, men er i tvivl om det er det rigtige.
Meningen er at kamera skal monteres inde i bilen og overvåge fronten. Redigeret af Kampus - 05-Juni-2012 kl. 12:40 |
|
![]() |
|
Kan også være kamera med indbygget optagemulighed og bevægelses sensor.
|
|
![]() |
|
Netcentret foreslår selv dette kamera. Er helt magen til det Politiet anvender
![]() |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Det er vist noget af en overfortolkning at sige at det er samme model som politiet bruger ;-) de skriver såvidt jeg kan se kun at det bruges af taxaer osv. Men hvad er det lige som du har behov for at overvåge foran din bil til dokumentation overfor politiet? Hvis det kun er et par gange kunne et alternativ være at bruge en mobilholder hvori der er hul til kamera.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Naboens kat. ![]() |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |