|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Kim H ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 03-December-2005 kl. 15:47 |
|
Kan man lave en trådløs forbindelse fra PCens VGA udgang til VGA stikket på TV ? Det skal være en forbindelse der kan vise 720P film i god kvalitet og 1:1 pixelmaping? Kan der være andre muligheder end at føre en kraftig VGA kabel over de 10 mtr. der er mellem apparaterne ( det ville jeg helst undgå da jeg ikke kan lave det skjult)? Kan man lave noget trådløs netværk f.eks have en box af en slags som har VGA udgang? Eller bliver jeg nok nødt til at købe en flot kabelskjuler men synes nu det er pænest man ingen skjuler kan se Mvh. Kim |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Nej.
Det er nok løsningen /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Illuminator ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Se denne side http://grandtec.com/wirelessVGA.htm
|
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
|
Ja, okay... Til 5.000,-
![]() |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
tvnørden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
http://www.grandtec.com/ultimatewireless.htm Kunne jo måske også gøre det ![]() Redigeret af tvnørden |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |