|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
herbie1707 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() Sendt: 08-April-2008 kl. 22:34 |
Davs
har netop fået min ps3 og vil gerne på nettet, men den kan åbenbart ikke finde det trådløse netværk. Har i øjeblikket en d-link router, som rækker lidt over 20 meter, tror jeg.. Min pc er på og virker udemærket, men ps3'en er 2 meter længere væk og kan ikke finde noget netværk.. Kan i anbefale en ny billig stabil router med en lang rækkevidde? Eller evt. en anden løsning på mit problem? MVH |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
En linksys WRT54GL moddet med en alternativ firmware og så kan du bare båle op for sendestyrken hvis du har lyst :-)
|
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
ENIG Har selv 2 af dem, og der har aldrig været problemer. |
|
![]() |
|
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
![]() |
Jeg tror ikke at de to meter gør nogen forskel. Hvilken kanal kører din router på, og hvilken kryptering bruger du ? |
|
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg har lige købt den helt nye Linksys model wrt160 den har kørt fint hos mig indtil nu (computercity har den på "tilbud" til 799,- i denne uge. Eneste var bare at medfølgende konfigurationsprogram ikke kørte på min, men lavede bare opsætningen via browser.. no problems.. den har ihvertfald klart bedre sendestyrke end min gamle d-link havde.. se specs her |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
herbie1707 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Ok tak for svar
Kan fortælle at min computer ikke kan komme på det trådløse når den står nede ved min ps3, så det må være routerens rækkevidde der ikke er til strækkelig.. SÅ må vel købe en ny ikke? "En linksys WRT54GL moddet med en alternativ firmware og så kan du bare båle op for sendestyrken hvis du har lyst :-)" - Nogle der kan forklare dette på dansk, så en østabe som mig kan forstå det? Den ser ellers fornuftig ud i pris, men kan den række 25m uden problemer=? |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Det er umuligt at svare på - du er nødt til at prøve! Det afhænger af dine lokale forhold, herunder vægmaterialer og aktiviteten i 2.4 GHz området i nærheden af dig (læs: naboernes routere, babyalarmer, trådløse tastaturer, og andet trådløst udstyr). Køb på nettet og returner hvis det ikke virker. Du skal selvfølgelig ikke installere alternative firmware(s) før du er sikker på at du vil beholde den. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=315923 hej, jeg har dette..igennem 3 væg og ca. 10 m er der fuld signal... |
|
![]() |
|
Brünings ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hej guru'er..
Vores wireless router gik kold i weekenden. Strømforsyningen levere ikke længere power, og jeg ser det som et tegn på at den skal modaniseres. Nu er det så jeg vender mig mod jer til hjælp. Er det en god nok trådløs router som man skal anskaffe sig en ny tranformer til? D-link airplus g+ 2.4GHZ wireless vpn router (har nogle problemer med det trådløse net, og har en ide om at det vil hjælpe med en ny wireless) Eller skal vi anskaffe os en ny og fancy én. Hvis vi skal anskaffe os en ny, har I så nogle I kan anbefale eller nogle sider hvor jeg kan forsøge at klappe mig gennem stavelserne og selv finde frem til en god. Vi har gerne 2 pc'er, 1 iphone og internet radioen over det trådløse. En IP-telefoni adapter og ps3 på med kabel. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg leder også efter en ny, og overvejer disse to:
D-link DIR 655 se priser her eller denne Linksys WRT160N se priser her Det er dem jeg har fået anbefalet, og har kigget på... Men de steder hvor de har anbefalet dem har de sgu ikke haft meget styr på det!?! ![]() Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
jeg kender ikke linksys produkter, men jeg har netop DIR-655 og den funker bare uden problemer. har en fed hvid design og som skrevet tidligere i tråden har fuld signel gennem flere væge.
|
|
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
|
![]() |
|
![]() |
Kan man godt købe på nettet og prøven den, hvorefter sende den tilbage hvis ikke den rækker så langt jeg vil have?
|
|
Panasonic 42px80 - PS3 - Panasonic 14" - Baze 21" - Arbejder i Lidl Danmark
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |