|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
Jeg har som tidligere nævnt lige skiftet fra D-Link til Linksys wrt160N.. begge mine d-links gik døde helt uden grund efter hh. 1 & 2 år.. dårlig kvali??.. Men det jeg især har bemærket at i forhold til begge er dækningen på linksys 160n bedre.. dvs kraftigere signal.. desuden syntes jeg det er en pæn router iøvrigt uden eksterne antenner.. nem at sætte op .. kører bare (bortset fra cdmenuen på min.. men kører fint i browseropsætningen så no problemos) Så jeg ville fortsat vælge wrt160N |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
![]() |
||
Check edbpriser.dk Derinde kan du finde en masse bruger anmeldelser. Kunne dog aldrig finde på at vælge D-Link fremfor Linksys. Linksys er det bedste du kan få, hvis du ikke har råd til f.x. en Cisco |
|||
![]() |
|||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
Mange tak rhsin! ![]() Det jeg tænker på er, netop hvor let den er at sætte op (dette bliver min første "egen" trådløse), samt kompabiliteten med andre produkter og computere (f.eks. Mac)? Nu bor jeg i lejlighed, så rækkevidden behøver ikke være så stor. Men jeg vil gerne kunne overføre store mængder data, først gennem squeezebox duet, og senere en mediacenter extender løsning (el.lign) med streaming af film (alm og HD) både fra HDD og live fra nettet! ![]() Hilsen Simon |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
![]() |
||
Linksys'en er nem at konfigurere, det er D-linken også. Jeg har selv følgende tilsluttet til min linksys: En Windows PC vista, en iMac, AppleTV, PS3, en SonyEricsson P1i. Redigeret af lahan - 16-April-2008 kl. 15:48 |
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
Jeg tror ikke at kapaciteten vil være problemet på den.. kører vistnok op til 300mps såvidt jeg husker.... Ellers er den nem at sætte op.. kører jo pr default.. men er det første gang du sætter en router op skal du nok læse manualen og evt undersøge med kryptering osv. Ellers kører jeg både Imac og maskiner med xp samt min SE P990 telefon samt nas server samt canon mp600r trådløs printer over routeren og absolut ingen problemer... det var der heller ikke med d-linken som var lisså nem at sætte op... de døde bare... men min kone syntes da klart at linksyssen er flottere og som sagt syntes jeg rækkevidden er bedre.. står altid på bedste signal uanset hvor jeg er i huset.. det gjorde den ikke med d-linken. |
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
Jamen jeg har været ude og investerer i et par bøger om netværk og trådløst netværk for begyndere osv. osv...
![]() Men tror det så bliver en linksys, når der er så gode erfaringer med dem!! ![]() Tak for hjælpen alle sammen!! ![]() |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
|||
herbie1707 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
||
Prøver lige igen
Kan man godt købe på nettet og prøve den, hvorefter sende den tilbage hvis ikke den rækker så langt jeg vil have? Hvordan foregår det der med alternativ firmware? Har i forvejen en d-link 524 router. Kan der gøres noget ved den, så den kan række længere? Kan sige at min computer kan komme på det trådløse via den router, men min ps3 kan ikke (dvs. i starten kan den måske, men ryger hurtigt af igen) er 20 meter fra routeren. Håber på hjælp igen |
|||
Panasonic 42px80 - PS3 - Panasonic 14" - Baze 21" - Arbejder i Lidl Danmark
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Du har jo 14. dages returret. Så hvis du nu pakker den forsigtigt ud, uden at ødelægge noget, så den kan pakkes forsvarligt ind igen, så bude det da ku lade sig gøre!
![]() |
|||
De bedste hilsner
|||
![]() |
|||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
||
Asklepios siger det rigtige ![]() Du har imidlertid også muligheden for at kigge på dd-wrt, hvor der bl.m.a. findes Transmit Power Adjustment (0-251mW, default is 28mW, 100mW is safe)~ du kan altså øge sendestyrken og dermed rækkevidden ![]() Linksys har en lang og hæderkronet historie med dd-wrt, idet WRT54G var den første router, som var målet for folk, som øjnede, at der var langt flere muligheder gemt i de små bokse, der lod som om, at de kun kunne én ting ![]() D-Link'en kan sikkert også åbnes, men jeg ville selv hælde til Linksys. De kan i reglen deres kram ![]() Kig dog selv på linket til dd-wrt. Det rummer mange muligheder ![]() Venligst Søren |
|||
![]() |
|||
herbie1707 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
||
Dav igen
er blevet tilbudt en D-Link DWL-7100AP... Er den noget værd iforhold til d-link di-524 og dem i nævner? |
|||
Panasonic 42px80 - PS3 - Panasonic 14" - Baze 21" - Arbejder i Lidl Danmark
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |