|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
Hvis du regner med at skulle streame HD materiale kan zyxel ikke anbefales. kører med Fullrates Zyxel P-2602HW-D1A og det spiller ikke helt, Det kører simpelt hen for langsomt max 4-6 mbit ved 90% signalstyrke og WPA kryptering
Redigeret af Per Korshøj - 18-Oktober-2008 kl. 08:31 |
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
*** Dette er en nørdet løsning ***
Hvis du har behov for avancerede tjenester, kan jeg anbefale dig at købe en router, som understøtter Tomato firmware. Tomato giver en router til 500 kr. egenskaber som man ellers kun finder i routere til flere tusinde kroner. Med den kan du eks. opsætte regler for trafikken på hjemmenetværket. Eksempelvis dedikere trafik til din PS3, så andre computere i hjemmet ikke kan gøre Internetforbindelsen ubrugelig, mens du spiller. Tomato Firmware: http://www.polarcloud.com/tomato |
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
Eller drømme om at denne snart kommer til dk,
http://www.keenzo.com/showproduct.asp?ID=1175435
Og så en DIR655 som Gelardi foreslår.. Så er der dømt trådløs HD content streaming |
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Hold dig langt væk fra Linksys. Har dårlig erfaring med den, havde problemer med at komme på nettet (har endda lavet en tråd om det her forleden) og nu hvor jeg har fået den på nettet "hopper" den tit ud af det igen. Der er mange andre som har haft dårlig erfaringer med Linksys. Det er bare min point of view. :) |
|
![]() |
|
Viftrup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Sikke noget pjat. Ovensående Linksys WGA600N virker upåklageligt med PS3. Jeg har købt den på ebay og den virker helt problemfrit. Det er efterhånden længe siden den kom i USA, så gad vide om den nogensinde kommer til Europa. Det eneste du skal have er en adapter så du kan få den i strømstikket, og sådan en koster jo ikke mange håndører. Viftrup |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
når men den jeg har virker ikke og der er mange andre som har problemer med linksys, prøv selv og google det. |
|
![]() |
|
![]() |
det skal så lige siges at den jeg har er Linksys WRT54G
|
|
![]() |
|
Viftrup ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Når jeg søger på Google efter Linksys WAGA600N og PS3 finder jeg bare en masse tilfredse brugere.
|
|
![]() |
|
![]() |
så prøv med linksys + playstation 3 eller linksys WRT54G + playstation 3 :) det er ikke for at starte en diskusion, men trådstarter spurgte bare og jeg kan kun give det svar jeg har, jeg kunne så naturligvis have skrevet specifikt hvilken linksys han skulle holde sig fra. :)
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
Der er også mange som har problemer med D-link, Netgear, SMC, Belkin osv.
Linksys er absolut en af de største spillede på markedet og har styr på deres ting. WRT54G er solgt siden 2002 og er en de bedste G routere på markedet. Jeg har til gengæld haft 4 stk. D-link routere, hvor strømforsyningen er brændt af. Det er dog til at fikse, men stadigvæk meget irriterende. |
|
![]() |
|
![]() |
når okay, hvad ved jeg jeg kan jo kun skrive af egen erfaring og at der er andre som har samme problem som mig. :) prøv evt. og google Linksys WRT54G 80710102 (80710102 er den fejlkode jeg får fra min playstation). |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Har haft min DIR 655 i 8 måneder, og den har ikke været genstartet én eneste gang endnu.
Den kan endda overføre data til både min PS3 og Laptop (trådløst) uden at jeg mærker nogen form for lag (altså, den er god til at fordele båndbredden således man har den hvor man ønsker den HER og NU) Genial router. Har dog hørt en masse godt om WRT54XX - den nyeste version skulle dog være noget bæ, men prøv da at google den. Jeg ville ikke vælge andet end min Dlink - den fungerer som jeg forventer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |