Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
pongolle
Bruger
Oprettet: 21-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 189
|
Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 16:42 |
Jeg bestiller nok Logitech diNovo Edge i aften, men har lige et sidste spørgsmål til Logitech diNovo Edge (den store af dem)
Hvordan fungere tilslutningen?
Smider man bare en eller anden "ting" i USB udgangen bagpå PC'en, som man så kan sætte på bordet, og tasteturet skal så fange signalet fra den "boks"?
|
 |
kims2
Bruger
Oprettet: 18-Oktober-2006
Point: 65
|
Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 20:02 |
pongolle skrev:
Jeg bestiller nok Logitech diNovo
Edge i aften, men har lige et sidste spørgsmål til
Logitech diNovo Edge (den store af dem)
Hvordan fungere tilslutningen?
Smider man bare en eller anden "ting" i USB udgangen
bagpå PC'en, som man så kan sætte på bordet, og
tasteturet skal så fange signalet fra den "boks"?
|
Du sætter en USB bluetooth dongle bag i pc´en og så kan
du få forbindelse.
|
 |
tipsen
Guld medlem
Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
|
Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 00:22 |
kims2 skrev:
Du sætter en USB bluetooth dongle bag i pc´en og så kan du få forbindelse. |
Bortset fra at du ikke sætter den bag i pc'en hvis du vil have god rækkevidde...
|
 |
tipsen
Guld medlem
|
Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 00:27 |
Kurt Poulsen skrev:
Hej Tommy,Tak for tippet med at flytte modtageren for tasteturet. Det gjorde en kæmpe forskel. Jeg har nu samme rækkevidde som dig.
|
Godt at høre, at det kører bedre nu - synes også dine erfaringer var meget forskellige fra mine.
|
 |
dk01888
Junior bruger
Oprettet: 27-Januar-2006
Point: 42
|
Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 07:00 |
Hvis man nu gerne vil have pc stående inde i et skab, ca. 4m fra sofa, nogle der har erfaringer med at en bluetooth tilslutning fra tastatur til pc kan klare det ?
Mvh, Lars
|
 |
fltk
Platin medlem
Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10580
|
Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 09:51 |
tipsen skrev:
Et vigtigt element er dog at du ikke placerer usb-modtager lige i røven på den stationære, hvor der er meget elektronisk støj, men giver den en anden og bedre placering, så der er gode forhold for kommunikationen til tastaturet. Mvh Tommy |
Rigtig godt tip du gav os der. Satte et forlængerkabel på min modtager til musen og placerede den under TVet ovenpå TV møblet, og straks fik jeg væsentlig længere rækkevidde med musen, selv med halvflade batterier.
Flemming
|
Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
 |
tipsen
Guld medlem
|
Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 13:59 |
dk01888 skrev:
Hvis man nu gerne vil have pc stående inde i et skab, ca. 4m fra sofa, nogle der har erfaringer med at en bluetooth tilslutning fra tastatur til pc kan klare det ? |
Jeg har ikke erfaring med det, men igen, hvis du ikke placerer bluetooth donglen lige i røven på pc'en hvor der er meget støj, vil jeg tro at det virker fint - selvfølgelig afhængig af hvor "massivt" et skab du har - men i min test, gik signalet gennem to skabe og jeg startede på modsat side af en skabsfryser - så vil tro at det godt kan virke.
/Tommy
|
 |
dk01888
Junior bruger
Oprettet: 27-Januar-2006
Point: 42
|
Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 16:43 |
Hej Tommy,
Tak for informationen, det vil jeg prøve.
Mvh, Lars
|
 |