|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 799 |
![]() |
Jeg lavede for et par år siden en mindre research da jeg skulle anbefale én til min mor. Det blev en Siemens Gigasæt C100 (mener jeg) og den fungerede så glimrende at jeg købte én selv. Det var i 2005 og jeg er stadig fuldt tilfreds med den.
En test viste at de fleste trådløse var OK. Min Siemens var i top mens Kirk Fuga fra TDC skuffede fælt. |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Har selv 2 stk BeoCom 6000 og er meget glad for lydkvliteten (også selv om man er langt væk fra basen) og glad for at telefonbogen deles af alle håndsæt (sammen med genkald, vis nummer osv). Det eneste der irritere mig er at det er besværligt at være "2 på linien" samtidig. Man skal fra det ene håndsæt skubbe samtale videre til håndsæt nr 2. Ikke smart når børnene også vil være med på en lytter.... Hvis man skal have flere trådløse telefoner så hold dig fra BeoCom4 da den ikke kan "kobles" sammen med andre telefoner som BeoCom6000 kan. Redigeret af kim.t - 21-Januar-2008 kl. 09:46 |
|
![]() |
|
![]() |
|
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Jeg har prøvet flere forskellige mærker. Nu har jeg 2 stk. Kirk Nd1. Sikke noget hø. Designet er i top men det er så også det. Den er slem til at nulstille sig selv, så dato og ur ikke passer (husker dog numre). Skal holdes meget tæt (og meget præcist) til øret, for at høre hvad der siges. Det får man ondt af i længden. Har også haft en Siemens Gigaset S440, der virkede meget bedre, både i menuer og lydkvalitet. Designet er dog kedeligt. B&O er bare i orden. Havde en Beocom 5000 først. Den var simpelthen super indtil den tog en tur ned af trappen. Nem i menuerne, super lyd og elegant design. Min næste trådløse bliver 100% sikkert en model fra Struer |
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
Enig , ASCOM laver rigtig gode trådløse-telefoner - Nu har Vi en BeoCom 4 ... med drejehjul. Det er også en fin telefon , men taget prisen i betragtning ville jeg helt klart foretrække en ASCOM.
Redigeret af MortenKBH - 21-Januar-2008 kl. 12:27 |
|
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
Vi har en Siemens Gigaset A160. Jeg synes designet er lækkert og lyden er udmærket. Menuen er ikke den bedste, men man bruger den jo heller ikke så meget på en telefon med kun basis funktioner, som vores er. Vi har også en almindelig bordtelefon med ledning og vi har vis nummer. En lidt irriterende detalje ved Siemens'en er, besvarer vi et opkald på den anden telefon, blinker displayet på Siemens, fordi den tror der har været et ubesvaret opkald. Så skal man slette det i nummerviseren. Det blinkeri kan godt være irriterende. |
|
![]() |
|
Lundgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Vi har B&O er det bedste jeg har haft til dato. Kan især fremhæve lyden men menuen er også rigtig god, ikke alt for meget at det man ikke bruger til noget. Har haft andre slags, men synes at jeg kan mærke at det er kvali man står med i hånden.
|
|
![]() |
|
helle ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
![]() |
Jeg har længe haft panasonic og været glad for det. Lyden er ok og ligeså funktionerne. Jeg har prioriteret at der var indgang til headset, det er der mange som ikke har. Min ældste Panasonic er 6 år og har været på gulvet mange gange, men virker stadig fint. Jeg har 2 gange tidligere prøvet at købe de billigste telefoner og lydkvaliteten var så dårlig at de blev leveret tilbage. |
|
![]() |
|
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Panasonic og Siemens laver begge gode telefoner, så det nok mere designet, der skal afgøre hvad man vælger. Beocom 6000 er dog stadig en suveræn gode telefon (har haft 2 i 10 år), men gratis er den dog ikke. Det eneste man nok ikke skal gøre, er købe de helt billige til få hundrede kroner, de er bare for ringe. // jm
|
|
![]() |
|
TBS222 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Er helt enig med både Sandal og Kim.t mht. Beocom 6000 - vi har haft én i 6 år nu og sideløbende med det flere andre af forskellige mærker, men ingen kommer på siden eller foran telefonen fra Struer! Lydkvalitet og række vidde er uovertruffen, kvalitetsfornemmelsen er i top men jeg må nok indrømme at den efterhånden designmæssigt ikke helt kan løbe fra sin alder!
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() |
Tusind tak for alle svarene, ascom er bestemt ikke lige min kop te, synes designet er helt forfærdeligt, tror jeg vil kigge lidt på diverse test og se mig om efter en siemens eller B&O
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |