|
Trådløs til min forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusj11 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 87 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-September-2013 kl. 15:33 |
Har en denon 3312.. Som ikke har trådløs netværk
Kan jeg får det uden at skulle trække ledning fra min router, som står i et helt andet rum ?
Vil gerne kunne koble min tlf på via air play
vil jeg kunne se film eller spille musik trådløst også fra min computer?
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Smid et Apple TV til din forstærker med HDMI og optisk, så er du kørende med AirPlay
![]() Såvidt jeg ved kan du ved at installere AirParrot AirPlay'e indhold fra din PC til din Apple TV. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
iTunes kan også sende indhold til Apple tv fra en Windows pc.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Rasmusj11 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 87 |
Tak for hurtigt svar..
findes der flere modeller af apple tv og hvor er det evt billigs??? |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Den nyeste er ver. 3 med 1080p. Normalpris 849 kr.
Kan tit findes billigere i Elgiganten. Af og til helt ned til 699 kr. Ældre modeller kan kun findes brugt. Egentlig er Apple tv 3 også ændret - den har fået ny cpu, men med samme specs. Redigeret af Brixen - 17-September-2013 kl. 17:33 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
Alternativet er et sæt homeplugs der kan føre netværk frem til din forstærker, eller et wifi accesspunkt/bridge.
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |