recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - trådløs til ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettrådløs til ps3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
Direkte link til dette indlæg Emne: trådløs til ps3
    Sendt: 10-December-2008 kl. 21:12

jeg sidder lige og roder med at føre noget hd filmklip over til min ps3 og det går da også fint med at få billede og lyd med over.

det eneste problem jeg har nu er at det hakker for vildt.

jeg tænkte så på om min router linksys wrtp54g  er for dårlig til at sende det trådløst og om man evt skulle ud og invistere i noget linksys wireless-N.

ville det virke bedere.

Til top
bcravn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2008 kl. 22:16
Din ps3 kører alligevel kun G netværk, så det vil ikke hjælpe det store. Dog kan du, hvis den kilde du streamer materiale fra også er trådløs, nøjes med at lade en af parterne bruger wlan'et og den anden alm kabel. Det vil give dobbelt båndbredde da den trådløse ikke skal deles af 2.
Jeg mener at jeg tidligere fint kunne streame 720p materiale over et G netværk med ps'en som eneste bruger af det trådløse. Men 1080p var helt håbløst før jeg fik hele setup'et på kabler.
/Bjarke
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu