recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs VGA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløs VGA

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mrjs Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs VGA
    Sendt: 13-Januar-2011 kl. 20:04
Hej allesammen

Håber der er en der kan hjælpe mig, jeg har brug for at kunne sende trådløs til en projektor via en VGA dongle ellers noget i den stil, det er vigtigt at man ikke skal installere nogen software.

Har fundet den her, men den kræver software.
http://www.iogear.com/product/GUW2015VKIT/

Tak på forhånd

Mvh.
Jonas
Til top
Niels Chr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2005
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2011 kl. 22:08
Alle LAN / WLAN løsninger kræver instalation af drivere - der er migbekendt ikke nogen standard på området hvorfor disse drivere af naturlige årsager ikke er inkluderet i noget operativ system.

jeg er også selv på udkig efter en LAN / WLAN løsning til mødelokaler - løsningen med USB dongler er næsten dømt no-go før den er testet (dvs. jeg har testet USB dongle og den er sådan set ok) problemet med dongler er at de meget nemt bliver væk - specielt hvis det er en bruger "ude fra" har man problemet med at finde den igen....

Det bedste bud jeg har kunne finde er ACERs projektore med indbygget LAN/WLAN - i deres P7 serie er projektoren selv et wifi spot og man henter software dirrekte fra projektoren via en browser.
f.eks. P7290 som koster ca. 10 tkr.

Bemærk at deres P5 serie også har wlan/lan men at denne IKKE kan bruges til at vise billeder - den kan alene fjernstyre projektoren.
Til top
Highway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Januar-2007
Sted: Dominican Republic
Point: 299
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2011 kl. 23:15
Kan acers p7 serie projektorer vise video ok gennem streaming eller kun godt til billeder?
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2011 kl. 23:45
har ikke selv prøvet den endu

se evt. her omkring installation af software
http://www.docstoc.com/docs/65166023/Acer-Eprojection-Management

er lidt i tvivl om kun deres modeler som ender på i er med wifi - som jeg læser på acer.dk er det hele deres P7 serie som har mulighed for Acer eProjection utility, mens der andre steder står
Citér Below items are for P7270i/P7280i series only:
• Wireless antenna x1
• RJ45 Lan input x 1
• 3.5 mm jack output x1 for wireless audio output
hvilket godt kunne indikere at der skal være i til sidst for at der er tale om wifi mulighed.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2011 kl. 23:49
bekræftet P7200i eller P7270i er dem med wifi i (samt deres tidligere P7270i/P7280i ) P7290 har ikke
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu