recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - trådløs via min bærbar og ps 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettrådløs via min bærbar og ps 3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
parasound Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 432
Direkte link til dette indlæg Emne: trådløs via min bærbar og ps 3
    Sendt: 08-Maj-2010 kl. 17:27
Hej igen

Håber at nogen kan hjælpe her  jeg har en bærbar computer acer 8735zg og en ps 3 slim som jeg gerne vil køre trådløs er det muligt

jeg har købt 2 stk usb nøgler som er bluetooth 2.0 den ene sætter jeg ind  i min bærbar (acer 8735zg) i usb stikket og den anden i usb stikker i min ps 3 slim er det så ikke muligt at de kan snakke sammen

Jeg sat min ps 3 slim via hdmi til min plasma og kan da også sætte min bærbar til min plasma via hdmi men vil da gerne undgå det med kabler så jeg kun har 1 stk hdmi kable og det er til min plasma fra ps 3 slim

så er dette muligt og hvis ja hvordan er ikke rigtigt inde i det derfor skal det skæret ud i pap desværre men syntes at det kunne være snart

parasound

Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2010 kl. 21:52
Har både ps3 slim og din bærbar ikke indbygget wifi?

BS
Til top
Tvixen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2008
Sted: Sjælland
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2010 kl. 02:43

Ja det er muligt at køre trådløst til dinPS3

Nej du kan ikke connece netværk via Bluetooth på den måde. Det er kun til mus/keyboard/pads ol.
Desuden virker de helt sikkert kun til windows.

Det du skal bruge er en mediaserver til PS3. Den kan streame dine film/billeder/musik fra PC til PS3.

Sådan en finder du her: http://code.google.com/p/ps3mediaserver/downloads/detail?name=pms-setup-windows-1.10.51.exe&can=2&q=

Installer...vælg katalog for film,foto,musik osv... tryk på find PS3. Vupti den finder din PS3.
På din PS3 kommer der en ny menu der hedder mediaserver. Klik på ikonet og du kan browse alle dine film billeder og musik Wink

Samsung: UE46D6205/ Marantz: 1501/ Dennon: POA4400/ Scandyna: MiniPod+MicroPod
HarboSub: SUB10/Sony: RDR HXD870 + PS3/ NAS: Qnap 239 TurboNAS 2Tb + WD Live
IHC Wireless/ HTC Desire/ Iphone4, Ipad2
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu