|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Torben ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2003 Status: Offline Point: 122 |
![]() Sendt: 09-December-2006 kl. 16:50 |
Hej! Jeg har behov for at kunne overføre lyd fra min PC trådløst til mit musikanlæg. Jeg forestiller mig en "box" der kan modtage 802/11b og som har en lydudgang. Jeg har set flere "voldsomme" løsning her på RECORDERE.DK, men jeg er faldet for denne: fordi den er lille og smart og fordi jeg har nået/overskredet brækgrænsen m.h.t. løse strømforsyninger. Men - jeg vil da gerne vide, om der er nogen, der kender til noget, der modsvarer Apple-boxen. Noget der også kan sende i videokvalitet og med videoudgang(802/11g måske) vil da være at foretrække, men så havner jeg vist igen oppe i noget voldsomt. Voldsomt = noget der skal stables synligt ind på en reol oveni alt det andet lort jeg har. På forhånd tak Torben
|
|
![]() |
|
Diamanten ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Hej Det må være den her gadget du efterlyser http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRI D=2653,CONTENTID=11828 Har selv haft den et par måneder og må sige at det er den største opfindelse siden glødelampen PS dit spørgsmål hører iøvrigt nok til i "distribution i hjemmet" forum'et.... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |