recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløse højtalere til fornuftig pris
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløse højtalere til fornuftig pris

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thokra Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 205
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløse højtalere til fornuftig pris
    Sendt: 27-December-2007 kl. 09:37

Jeg skal her i januar og februar ud og købe udstyr (for første gang rigtig spendere penge på mekanik), det gamle TV skal skrottes og nyt Panasonic Plasma 50' skal købes samtidig bliver Panasonic HD optager købt og derfor var det smartest også at få købt en omgang højtalere, så min XBOX HDD afspiller kan bruges til mere end blot det visuelle også vil spillene samt almindelige dvd'er får en lyd som passer resten af gearet.

Jeg er dog nybegynder på hele hifi setuppet og skal brug jeres hjælp.

Jeg leder helst efter trådløse højtalere, maks. 10-20 cm. høje, det behøver ikke være vulgært i første omgang.

Jeg har hørt meget dårligt om trådløse højtalere, men kan man på nuværende tidspunkt på højtalere til en fornuftig pris som fungere optimalt til en nybegynder som mig.

Til top
DonSilicone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 331
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2007 kl. 12:02
Hvorfor vil du have trådløse? Udvalg og kvalitet bliver større hvis du vælger almindelige. Hint: de kører ikke på trådløs strøm.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2007 kl. 12:09

 

 Trådløse løsninger er langt fra optimale, hverken rent teknisk eller på kvaliteten.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
thokra Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 205
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2007 kl. 13:16

Fedt at Radiomanden altid svarer med grønt... hø hø...

Vi har en lorte stue der gør, at vi skal trække mange ledninger enten langs væggen eller over gulvet og det er ikke det kønneste... men hvis vi vælger den almindelige model, hvad vil I anbefale til en uvidende..

DonSilicone, ja, ved godt at de ikke kører på trådløs strøm, men er en af de heldige som har 4 elstik i stuen til det hele...

 

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2007 kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af thokra thokra skrev:

 men hvis vi vælger den almindelige model, hvad vil I anbefale til en uvidende..

 Det kommer jo an på hvor store højttalerne skal være, og på den pris som vil betales for dem. For en pris omkring 4KKr. så vil det være muligt at få noget som man kan være bekendt at lytte til. På et tidspunkt, kunne man få et sæt KEF 5002 til de penge, og det er et helt OK sæt.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jan.h Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Aabenraa
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2007 kl. 10:39

hej

Et par JBL højttaler kunne være en løsning

http://www.cinemagic.dk/shop/jbl-control-one-3709p.html

jan.h
Til top
thokra Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 205
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2008 kl. 12:09
@jan.h kender du til test af disse højtalere.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu