recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløse hovedtelefoner?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløse hovedtelefoner?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløse hovedtelefoner?
    Sendt: 03-Juni-2012 kl. 18:23
Findes der stadig ikke trådløse hovedtelefoner, der kan levere musik i god kvalitet?
Det ville være dejligt at slippe for en ledning fra anlægget til den stol jeg måtte vælge at lytte musik i, og førhen var det meget svært at lave en ordentlig trådløs lyd - har det ændret sig?

Hvis ikke, tror jeg man skal en tur forbi Hifiklubben og lytte lidt til B&W P3, som vist netop er kommet i butikkerne
Steen
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 18:33
Tja det kan jo diskuteres, prøv evt par Jabra Halo 2, kører via bluetooth. Men om de lever op til dit personlig niveau ved jeg jo ikke.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 19:05
Har du prøvet at undersøge emnet? - se efter Sennheiser RS-serien.
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 19:20
Jeg undersøger det ved at spørge andre om deres evt. erfaringer, men tak for info
Steen
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kena Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2012 kl. 09:47
Jeg har lånt Sennheiser RS220 i en uge og var meget begejstret. Prisen er dog høj (over 3000 kr). Mine indtryk har jeg skrevet her.
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 22:37
Tak for anmeldelsen kena. Du har ret, det er da en sjat penge at smide i projektet, bare fordi man gerne vil slippe for at være løs på tråden
Steen
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 10:13
Jeg har lige anskaffet et par AKG 912. 

De er analoge hvilket betyder at der er en hørbar susen/radiostøj når der ikke er signal. 

Synes de spiller rigtig godt, og gav kun 249 kr for dem ved køtilbud i HFK. 

Jeg bruger mine som trådløs monitor når jeg øver diverse elektriske instrumenter, og derfor var det vigtigt at de ikke benytter digital transmission da den slags introducerer forsinkelse. Det betyder ikke noget, hvis det er til normalt brug. 

Skal de bruges til film, kan der være et issue omkring synkronisering, og der vil de analoge også være at foretrække. 


Redigeret af opzouten - 06-Juni-2012 kl. 10:13
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu