|
Trådløse hovedtelefoner? |
Besvar |
Forfatter | |
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Juni-2012 kl. 18:23 |
Findes der stadig ikke trådløse hovedtelefoner, der kan levere musik i god kvalitet?
Det ville være dejligt at slippe for en ledning fra anlægget til den stol jeg måtte vælge at lytte musik i, og førhen var det meget svært at lave en ordentlig trådløs lyd - har det ændret sig? Hvis ikke, tror jeg man skal en tur forbi Hifiklubben og lytte lidt til B&W P3, som vist netop er kommet i butikkerne |
|
Steen
|
|
johnny57
Guld medlem Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 952 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tja det kan jo diskuteres, prøv evt par Jabra Halo 2, kører via bluetooth. Men om de lever op til dit personlig niveau ved jeg jo ikke.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at undersøge emnet? - se efter Sennheiser RS-serien.
|
|
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg undersøger det ved at spørge andre om deres evt. erfaringer, men tak for info
|
|
Steen
|
|
kena
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lånt Sennheiser RS220 i en uge og var meget begejstret. Prisen er dog høj (over 3000 kr). Mine indtryk har jeg skrevet her.
|
|
isteen
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for anmeldelsen kena. Du har ret, det er da en sjat penge at smide i projektet, bare fordi man gerne vil slippe for at være løs på tråden
|
|
Steen
|
|
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige anskaffet et par AKG 912.
De er analoge hvilket betyder at der er en hørbar susen/radiostøj når der ikke er signal. Synes de spiller rigtig godt, og gav kun 249 kr for dem ved køtilbud i HFK. Jeg bruger mine som trådløs monitor når jeg øver diverse elektriske instrumenter, og derfor var det vigtigt at de ikke benytter digital transmission da den slags introducerer forsinkelse. Det betyder ikke noget, hvis det er til normalt brug. Skal de bruges til film, kan der være et issue omkring synkronisering, og der vil de analoge også være at foretrække.
Redigeret af opzouten - 06-Juni-2012 kl. 10:13 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |