|
Trådløse Stikkontakter man kan styre fra sin iPad |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chr300686 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2012 kl. 08:14 |
Hej Folkens.
Hvilke stikkontakter skal man ud at investere i hvis man skal kunne fjernstyre dem via sin iPad / iPhone osv. Jeg har været i gang med at lede men syntes ikke jeg lige kan finde noget. Håber i kan hjælpe mig :)
|
|
Med venlig hilsen / kind regards
Christian Sørensen |
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
LK IHC Wireless eller alm. Kontakter m. Relæmodul i tavlen, IHC Wireless controller m. Viewer + iPhone app.
Dyrt men dejligt. |
|
![]() |
|
joeblach ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
hmm.det er en alt for dyr løsning. Hvis du har en logitec fjernbetjening kan du bruge den til de fleste trådløse srikkontakter(adaptere) du kan sætte overalt hvor du har en stikkontakt. eller skal du have en Ipad/iphone IR sender....kan ik huske hvad den hedder....
|
|
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
|
![]() |
|
Chr300686 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
Er det ikke muligt at købe en "hovedenhed" man kobler til sit netværk og dertil kan man så koble stikkontakter til trådløst, hovedenheden kan man så fjerstyre vi ipad eller iphone og Computer..
Set der er lavet noget i USA i den stil, men bare nysgerrig om der findes noget "dansk" udviklet.. hvis du/i kan følge mig :)
|
|
Christian Sørensen |
|
![]() |
|
se dette link, så ved i hvad jeg søger..
http://cybernetnews.com/control-lights-with-your-iphone/
|
|
Christian Sørensen |
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
ser smart ud, men hvis der skal trækkes ethernet kabel ud til hver, ja så er det vis ligemeget. Så er LK løsningen nok at foretrække.
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Det gør der, IHC...
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
|
deepmagic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 483 |
Der findes også z-wave det bruger jeg selv sammen med en kontrolenhed som jeg styre med min smartphone.
http://intelligent-hjem.dk/ http://sparehuset.dk/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |