|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Jack & Zenia ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
Okay, det kan godt være, vi ikke kan vente så længe da. |
||
![]() |
||
Jack & Zenia ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
Til jer andre: Ja, det var for at kunne se flere kanaler på samme tid på forskellige fjernsyn. Men normalt ser vi ikke vores kanaler over Selectoren. Den bruger vi kun til de film- og Disneykanaler, vi betaler for. Ellers kører vi bare kanalerne på fjernsynet som normalt. Tusind tak for jeres henvendelser
|
||
![]() |
||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
|
Ikke for at være lyseslukker, men vær opmærksom på rækkevidden. Min erfaring med den slags produkter, er at den indendørs rækkevidde gennem vægge osv., kun er ca. 1/10 af det der bliver opgivet som udendørs rækkevidde, og den bliver meget nemt forstyrret f.eks af microbølgeovne eller andet trådløst udstyr. Peter
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hejsa Peter Heldigvis har vi ikke ret langt fra stuen til kontoret - kun nogle få meter (ca. 10 meter fra stikket til det andet fjernsyn...), men vi må da også indrømme, at vi jo både har en microbølgeovn (selv om den kun er sat til, når den skal bruges) og vi har trådløst internet og et trådløst anlæg (Et Philips, der sender trådløst fra Center til Stationen)..... og en trådløs telefon - så trådløst udstyr har vi masser af! Så vi må håbe, det kan virke alligevel. Men tak for noten. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Hej Jack & Zenia. Jeg har netop modtaget besked om, at der skulle ligge sådan en boks klar til mig nu, så inden for et par dage (skal lige have noget af det irreterende arbejde af vejen, som generer min fritid), så har jeg afprøvet den. Forvent dog ikke en egentlig anmeldelse før engang i næste uge.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hejsa Det er faktisk ret ironisk, for da du sagde, at der nok ville gå et godt stykke tid, inden du kunne anmelde den, blev vi enige om at forsøge at få fat i den til weekenden. Derfor bestilte vi den i dag. Men de har skrevet, at de ikke har den på lager lige nu, så vi har den nok tidligst i næste uge engang. Så vi er stadig 200% ínteresserede i din anmeldelse, for hvis den crasher totalt ifølge din anmeldelse, så benytter vi os bare af vores returret. Så venter spændt på din dom, håber den falder ud til produktets fordel. Mange hilsner Jack & Zenia |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Det er også første gang jeg har fået noget til test, så hurtigt efter bestilling. Kontaktede dem straks jeg blev klar over produktet, efter du havde oprettet den her tråd. Og i går kom den med posten. Jeg får nok snuset lidt mere til den i aften. Fik kun lige pakket den ud i går samt læst vejledningen. Men jeg har også lige et 47" tv jeg skal have gang i, så hvis alt går vel, så kan jeg sikkert sige lidt mere i løbet af weekenden.
|
||
![]() |
||
Henr1k ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Viborg Status: Offline Point: 142 |
![]() |
|
Der er andre der har haft problemer med det, pga. for meget inteferens.
F.eks. her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=22484& KW=Henr1k Glæder mig til at høre dit feedback. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10572 |
![]() |
|
Jeg har haft ovennævnte model der linkes til. Den giver dårligt billede via den indbyggede tuner, som jeg mener er for dårlig. Billedet fra AV-indgangen er udmærket i betragtning af at der er tale om trådløs overførsel. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej allesammen og tak for svarene Nu har vi skrevet til hjemmesiden og annulleret handlen, da vi blev enige om at vente med at bestille den, til efter anmeldelsen - afhængigt af, hvad den viser selvfølgelig! Det besluttede vi os for, efter vi så, at der var en der henviste til problemer med inteferens, og en der henviste til en dårlig billedkvalitet på antennesignalet (hvilket jo var vores primære funktion med apparatet). Så nu glæder vi os bare til at se resultatet af anmeldelsen. Kandersen: Ja, det var da vildt fedt, at den kom SÅ hurtigt, og det ville nok gøre anmelderes liv noget nemmere, hvis alting gik så stærkt. Et 47" fjernsyn? Hold da op, det var noget af en skærm! Det kræver vist sin stue at kunne have sådan ét. Vores næste mål er godt nok også en fladskærm til stuen, men den bliver nu nok en del tommer mindre. Venligst Jack & Zenia
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Så fik jeg endelig tid til at kigge lidt på det trådløse sender/modtager værk.. Det er skam meget sjovt. Pt. står sender og modtager ca. 8m fra hinanden. Billedet står ganske pænt. Der skulle lidt finjustering til på nogle af kanalerne, så kom der også farve på dem. Men hvad værre er, så er der ekstrem meget støj (susen) i lyden. Og det overrasker mig ret meget, specielt når billedet står ganske pænt. (Det kræver væsentlig mindre at transportere lyd fremfor billede). Jeg har endnu ikke presset den, ved at gå længere væk og bag vægge. Det når jeg til i morgen, håber jeg. Der er lidt andre småting jeg skal have testet mere grundigt, for eksempelvis kan jeg ikke få billedet på mit "hovede"tv, når det er sat direkte fra Senderen´s video ud.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hejsa Vi ville lige høre, hvor langt du er nået i din test af senderen? Vi er nemlig ved at være godt trætte af den løsning vi har nu. Og vi venter spændt på din dom... Ud fra det, du har skrevet indtil videre, ser det dog ikke for godt ud. Mange håbefulde hilsner Jack & Zenia |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |