|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() Sendt: 20-November-2011 kl. 20:12 |
Jeg står og skal bruge et trådløst internet-videokamera, men hvilken skal man vælge og i hvilken prisklasse?
Det skal ha bevægelse detektor - og den skal helst kunne sende det ud på internatet, evt. med en email varsel. Er der nogle som har erfaring, som de vil dele ud af ![]() |
|
![]() |
|
Wagner545 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Jeg lytter lidt med her.
Skal bruge noget i samme stil. Jeg skal bare bruge et som kan hænge uden for og så skal det kunne optage direkte til min NAS |
|
Network & Home automation is the shit!
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() |
Jeg har kig på dette: http://www.proconsult.dk/katalog/m_fvl/s_fvl-cam/mm-ipcam/netdldcs-932l.html
Skal bruges i firmaøjemed til overvågning af maskiner (om aftenen). Det tiltaler mig at der er direkte support for iPhones.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Firmaet her har været nævnt et par gange : http://www.tiggi.dk/
Redigeret af kim.t - 09-December-2011 kl. 11:17 |
|
![]() |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Foscam kan købes noget billigere på eBay. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Har selv et Axis 214, men det er i den dyre ende, men for det meste, bliver Axsis-cam's anbefalet af de der har et. Den sofware der følger med er en smule indviklet, men når først man har fået det hele på plads, så virker det. Du kan få et fra ca. 1.500 og så opefter, kik ikke så meget på pixel, det er som med digi.kameraer, jo flere pixels, jo mere støj. Niels PS. Det der egentlig gør hele forskellen på, om man kan bruge det optagne til noget, er belysningen, det nytter jo ikke meget, at man har optaget en masse, og så er det kun skygger man ser. Jeg ville bruge automatisk-belysning der tænder ved bevægelse sammen med kamera.
Redigeret af abacus - 10-December-2011 kl. 01:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |