recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløst net på Sony S350?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløst net på Sony S350?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vff83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløst net på Sony S350?
    Sendt: 07-September-2009 kl. 19:43
Go'aften,

Jeg kom til at tænke på, om det skulle være muligt at sætte enten et trådløst netværkskort (USB) eller et trådløst Access Point til denne Sony blu-ray afspiller?

Det kunne jo være smart, hvis man skulle opdatere softwaren eller se BD-live ekstra materiale

Mvh.
Thomas
Til top
pgrundl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 20:31
Hvis du ikke gider kable, så er der mulighed for at købe en trådløs bridge (og så kable mellem den og din S350). Det koster selvfølgelig knaster.
Til top
esbenm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-September-2007
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 20:27
Jeg har selv lige købt denne afspiller.

Brændte en cd med nyeste firmware fra Sonys hjemmeside, update tog 5-10 minutter, meget nemt.

De fleste AP/routere bør kunne WDS, som er det du skal have gang i.

Apple Airport Express N er mit bedste bud, til 700 kr. får man også muligheden for at streame lyd fra PC til forstærker.

Jeg har den ældre G udgave og opgav efter 2 timer, at få det til at virke. Den gamle kan åbenbart ikke WDS.

Jeg var få klik fra at købe den nye N udgave, men besluttede så, at det nuværende BD-live materiale er for ligegyldigt, til at investere penge i mere trådløst udstyr.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu