|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fcn72 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 23-Januar-2008 kl. 15:27 |
Hej jeg har en linksys wireless wrt54g router vers.7 jeg har hørt at man kan opdater firmware i den. Er det rigtigt eller forkert, hvis man kan hvor kan man finde det????
|
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Et godt sted at starte er på Wikipedia siden om WRT54G hvis du vil finde informationer.
Den korte version er at du godt kan opgradere firmware på din router, men der er lige nogle ting du skal være opmærksom på. Hvis du vil køre original firmware skal du kigge nærmere på Linksys' website om der ligger en nyere firmware til din router til download. Jeg tror at dine muligheder for at køre med third-party firmware er meget små. På de tidligere versioner af WRT54G kunne det lade sig gøre fordi de kørte Linux, men fra version 5 er Linksys gået over til VxWorks. |
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Jep. Hvis du vil køre anden firmware, skal du have fat i en WRT54GL, den kører stadig linux. |
|
![]() |
|
fcn72 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
hej d.v.s at det bedste er måske at købe en anden router.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |