recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløst tv med tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløst tv med tuner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KasperH Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløst tv med tuner
    Sendt: 30-Juli-2006 kl. 12:39

Davs jeg er lige flyttet og har set at der kun er tv-stik i stuen. Men nu er det sådan at jeg gerne vil se tv i soveværelset (hvad fanden skulle man ellers lave der?) og jeg vil helst gøre det trådløst. er der en måde man kan gøre det på så man ikke skal se det samme program i stuen som i soveværelset? 

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2006 kl. 12:52

Der er trådløse sende/modtage enheder på markedet, men de er kun til overførsel af 1 kanal af gangen, så du skal bruge en modtager til at levere signalet e.g en HDD optager/Video. Der er ligeledes nogle modeller af trådløse enheder,som har en IR repeater der muliggør at fjernbetjene den tilsluttede enhed. Generelt skal dog siges om trødløs overførsel af den art, er at de er følsomme over for forstyrrelser, og ikke altid giver den bedste kvalitet. Det bedste for dig, vil være at trække et kabel fra din nuværende instalation og ind til soveværelset.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2006 kl. 19:17

Jeg har et sæt med indbygget tuner. det hedder VID-Trans70. Der medføger fjernbetjening, så du kan skifte kanal fra det rum hvor modtageren er placeret.

Flemming

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu