|
Trebenet Telefonstik |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvor sidder skillefilter og modem?
Elektrikeren har sgutte været sit arbejde værd. For det første bruger man parsnoet kabel, herefter bruger man et sæt ledere i kablet der er snoet sammen - og ikke mindst, man sætter sig ind i installationen og hvordan den er strikket op, inden man begynder at ændre på den. Man bruger ikke alle tre sorte og sætter dem sammen! Hvis du vil have hjælp, bliver du nødt til at forklare præcist, hvordan din installation er, hvad kommer ude fra vejen, hvor ender kabler, hvorfor ville du have flyttet stikket, hvor er dit skillefilter/modem/router osv osv. Klaus |
||
![]() |
||
Sivasli_ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Update:
Jeg fiksede problemet selv. Det nye trebenet stik som blev placeret i stuen var problemet. De to kabler var sat i, men "knivene" i stikket havde ikke fjernet plast omkring kablet, så metal og kabel ramte ikke hinanden.. BTW - jeg sendte elektrikeren hjem den dag, men ville selv prøve at rode med det inden jeg kaldte på manden igen.. tak for input :-)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |